دانلود انیمیشن Resident Evil Infinite Darkness 2021

انیمیشن-Resident-Evil-Infinite-Darkness

نام انیمیشن: Resident Evil: Infinite Darkness – رزیدنت ایول: تاریکی بی‌نهایت

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ترسناک، علمی تخیلی

مدت زمان: نامعلوم

کیفیت: WEB-DL x265 1080p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن رزیدنت ایول تاریکی بی نهایت (به انگلیسی: Resident Evil: Infinite Darkness) در مورد ماجراجویی مامور ویژه فدرال به نام لئون اس کندی است که وظیه دارد تا در مورد شیوع ویروس زامبی تحقیقات خود را انجام داده و به داشته‌های جدیدی دست پیدا کند. این انیمیشن براساس مجموعه بازی به همین نام و با همکاری کپکام ساخته شده است و با کیفیت همیشگی و جذابیت نتفلیکس برای علاقه‌مندان مجموعه فراهم شده است. می‌توانید با این مجموعه همراه شده و از آن لذت ببرید. در این انیمیشن سریالی، قرار است که اتفاقات روی داده در بازی‌های این سری را مشاهده کرده و ماجراجویی جدید آن‌ها را دنبال کنیم. لئون راه سختی در پیش دارد و باید با زامبی‌هایی روبرو شود که بسیار ترسناک و سریع هستند و نمی‌گذارند که هیچ فرد سالمی در شهر زنده باقی بمانند.

همه چیز در انیمیشن Resident Evil: Infinite Darkness مطابق با خواست علاقه مندان مجموعه جلو خواهد رفت و لئون با مشکلات زیادی روبرو خواهد بود. دوستان همیشگی او در کنارش هستند و کمک می‌کنند که شهر راکون سیتی به وضع همیشگی خود بازگردد. ماموریت‌های بسیار زیادی در انتظار لئون قرار دارد و او به عنوان مامور فدرال، باید در تلاش برای حل آن‌ها باشد. دولت در وضعیت بدی قرار دارد و حتی مشکلاتی را برای لئون ایجاد خواهد کرد. لئون تنها است و باید از سخت ترین شرایط عبور کرده و باس‌های بسیار زیادی را شکست دهد. علاقه مندان بازی‌های ویدیویی، حتما باید این اثر را تجربه کرده و بار دیگر وارد دنیای مخوف رزیدنت ایول شوند. انیمینش به شکل واقع گرایانه‌ای طراحی شده است و شما را راضی خواهد کرد.

info

Federal agent Leon S. Kennedy teams up with TerraSave staff member Claire Redfield to investigate a zombie outbreak. Based on the popular video game series of the same name by Capcom.

رمز فایل: www.downloadha.com

انیمیشن سریالی,تصویری,مالتی مدیا,دانلود Resident Evil Infinite Darkness,دانلود انیمیشن Resident Evil Infinite Darkness,دانلود انیمیشن رزیدنت اویل,دانلود رایگان انیمیشن Resident Evil Infinite Darkness,دانلود زیرنویس Resident Evil Infinite Darkness,دانلود قسمت جدید Resident Evil Infinite Darkness,دانلود قسمت جدید انیمیشن رزیدنت اویل,دانلود کارتون Resident Evil Infinite Darkness,دانلود مستقیم انیمیشن Resident Evil Infinite Darkness,فیلم های منتخب

#دانلود #انیمیشن #Resident #Evil #Infinite #Darkness

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply