دانلود بازی Geometric Sniper Blood in Paris برای کامپیوتر

بازی Geometric Sniper Blood in Paris تجربه‌های شیرین سری اول را برای شما تکرار می‌کند. یک تیراندازی خفا و در قالب صحنه‌های هندسی در انتظار شما است و بسیاری از ویژگی‌های جدید هم به نسخه دوم بازی اضافه شده است. شما در نقش کتی قرار گرفته و باید از شکوه شهر خود دفاع کنید. او یک تک تیرانداز فرانسوی است که قصد دارد تبهکاران را یک به یک نابود کرده و از جان افراد بی‌گناه دفاع کند. ماموریت‌های چالش برانگیز بسیاری در بازی وجود دارد و شما تنها یک شانس برای نجات جان افراد بی‌گناه خواهید داشت. باید به جزئیات بازی توجه کرده و به دنبال یک لحظه مناسب برای کشتن تبهکاران باشید.

Geometric Sniper – Blood in Paris PC-DARKZER0

دانلود-بازی-Geometric-Sniper-Blood-in-Paris

ابتدا باید اطلاعات واضحی از ماموریت کسب کرده و سپس آن را انجام دهید. بدون وجود این اطلاعات، شکست خورده و نمی‌توانید پیشروی چندان زیادی هم در بازی داشته باشید. نقشه‌های داستانی بازی، طراحی منحصربه‌فردی دارند و مانند یک فیلم سینمایی، باید با مهارت کامل شانس خود را در تک تیراندازی امتحان کنید. بازی حالت‌های متنوعی در بازی دارد و می‌توانید این شهر باشکوه را همچنان به جایی عالی برای زندگی شهروندان خود کنید. اطلاعات ماموریت را دقیق کسب کرده و با چالش‌های اصلی روبرو شوید. دربخش Elite، می‌توانید چالش‌های بیشتری را بعد از بخش کمپین تجربه کنید.

رتبه بندی بازی به تعداد انجام ماموریت‌های صحیح بستگی داشته و باید سرعت و تمرکز خود را در بازی Geometric Sniper Blood in Paris بالا ببرید. همه چیز را از بالای برج‌ها چک کرده و ببینید که چه زاویه‌ای برای شلیک مناسب است. سیستم گرافیکی بازی هم جذاب است و علیرغم ساده بودن، همان هیجان جذاب سری اول را برای شما خواهد داشت.

info

Katy, a French sniper, needs to protect her magnificent city! A 2D sniper game like you’ve never seen! In this second game of the “Geometric Sniper” series the missions are increasingly challenging, you won’t have second chances. Accuracy is everything!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Microsoft® Windows® 10

Processor: Intel Core i5 3.0 GHz 64 bits Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GT 430 (1024 MB) / Radeon HD 5570 (1024 MB)

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and OS.

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

رمز فایل: www.downloadha.com

اول شخص,بازی کامپیوتر,شوتر,دانلود Geometric Sniper Blood in Paris,دانلود بازی Geometric Sniper Blood in Paris,دانلود بازی Geometric Sniper Blood in Paris برای کامپیوتر,دانلود بازی Geometric Sniper Blood in Paris کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر Geometric Sniper Blood in Paris

#دانلود #بازی #Geometric #Sniper #Blood #Paris #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply