دانلود بازی Hindsight 2020 Wrath of the Raakshasa برای کامپیوتر

بازی Hindsight 2020 یک تجربه سه‌بعدی و RPG است که همراه با گیم‌پلی بسیار متفاوت و تجربه داستانی خاص در اختیار شما قرار گرفته و هیچگاه اشتباهات آثار مهم گذشته را تکرار نمی‌کند. سازندگانی از استودیوهای بزرگ، مانند بایوور و ساکر پانج در این بازی حضور دارند و می‌توانید برایش هیجان‌زده باشید. سرنوشت دو پادشاهی در دستان شما قرار داده و باید با احترام به سبک زندگی همه مردمان سرزمین، بتوانید با خشونت و تضاد موجود در این پادشاهی‌ها آشنا شده و مشکلات موجود را حل و فصل کنید. شما می‌توانید از یک شمشیر برای نابودی دائمی دشمنان خود استفاده کنید.

Hindsight 20/20 – Wrath of the Raakshasa PC-FLT

دانلود-بازی-Hindsight-2020-Wrath-of-the-Raakshasa

دنیایی را مشاهده می‌کنیم که رفته رفته سر و شکل متفاوتی گرفته و تغییر پیدا می‌کند. شما از بین چندین ایالت خاص جا‌به‌جا شده و می‌توانید نسخه‌های دلخواهی از چنین دنیایی را نظاره کنید. هرکدام از این دیدارها، مربوط به انتخاب‌ها و اقداماتی است که شما انجام می‌دهید و بنابراین، هر بازیکن می‌تواند روند متفاوتی را تجربه کند. هوش مصنوعی باس‌ها هم بسیار عالی است و تجربه‌های خوبی را برای‌تان فراهم می‌کند. هر شخصیت، تفاوت ظریفی با دیگری دارد. موتور ساخت این بازی امکان طراحی بهتر گیم‌پلی و ارائه تجربه داستانی عالی را برای شما فراهم کرده است.

انتخابات شما تاثیرات زیادی روی گیم‌پلی بازی داشته و همواره باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. بازی ده پایان مختلف دارد و چهار مورد از آن‌ها، هیچ همپوشانی خاصی با همدیگر ندارند. باید قفل تمام آن‌ها را باز کرده و اچیومنت نهایی بازی را هم کسب کنید. بدین ترتیب، بعد از مدت‌ها می‌توانید یک اثر متفاوت را از سازندگان مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی تجربه کنید.

info

Hindsight 20/20 – WOTR is a 3D third-person action RPG with morality decisions from BioWare and Sucker Punch veterans. Discover the power of your morality with choices and actions that truly matter.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, or 10

Processor: Quad-core Intel or AMD processor, 2.5 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 2GB VRAM

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,نقش آفرینی,دانلود Hindsight 2020,دانلود بازی Hindsight 2020,دانلود بازی Hindsight 2020 برای کامپیوتر,دانلود بازی Hindsight 2020 کرک شده,دانلود بازی کامپیوتر Hindsight 2020

#دانلود #بازی #Hindsight #Wrath #Raakshasa #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply