دانلود بازی Saurian v1.9.2843 نسخه EARLY ACCESS

Saurian

شما را به 66 میلیون سال قبل میبرد و در آن با جانورانی روبرو خواهید شد که حالا نسل آنها منقرض شده است و تنها فسیل های آنان باقی مانده است. Hell Creek در حدود 66 میلیون سال پیش جای بسیار وحشتناک و زیبایی بود! گونه های جانوری بسیار زیادی در این منطقه زندگی می کردند که هر کدام از دسته وشاخه ای خاص بودند بطوریکه در یک منطقه کوچک تنوع جانوری بسیار زیادی زندگی می کرد و همین مسئله باعث شده بود تا روند رشد و نمو این جانوران بسیار افزایش یابد چرا که غذا به مقدار کافی بود و نیز آب و هوا با آنها سازگار بود. در این بازی شما می توانید در نقش چندین گونه مختلف قرار گیرید و از بدو تولد تا بزرگسالی آنان را همراهی کنید. البته که زندگی در این دنیا ساده نیست و شما باید برای زندگی و بقا بسیار تلاش کنید و نیز از جانورانی فرار کنید که سعی دارند تا شما را ببلعند! همچنین در این سرزمین برای زنده ماندن باید به نیازهای فیزیکی و تنوع غذایی نیز دقت بسیار کرد و همچنین باید به منطقه و محل زندگی نیز نهایت نظر را داشت.

سایر توضیحات:

بازی Saurian

یک بازی بسیار جذاب در سبک شبیه ساز است که در آن شما باید در نقش یکی از گونه های منقرض شده در حدود 66 میلیون سال قبل به به زندگی بپردازید. بررسی و دست و پنجه نرم کردن با زندگی یک گونه بدون شک جذابیت های خاص خود را دارد. گرافیک این بازی از کیفیت خوبی برخوردار است و شما می توانید از جزئیات بسیار خوب این بازی بهره ببرید. بازی Saurian توسط شرکت Urvogel Games, LLC برای پلتفرم ویندوز تولید و عرضه شده است. 

لینک دانلود

کلمات کلیدی

بازی,بازی کامپیوتر,شبیه ساز,Saurian برای کامپیوتر,Saurian جدید,آپدیت,اپدیت,اپدیت بازی Saurian,بازی Saurian,بازی Saurian برای کامپیوتر,بازی کامپیوتر Saurian,دانلود,دانلود Saurian,دانلود آپدیت بازی Saurian,دانلود بازی,دانلود بازی Saurian,دانلود بازی کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر Saurian,نسخه کم حجم Saurian

#دانلود #بازی #Saurian #v192843 #نسخه #EARLY #ACCESS

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply