دانلود بازی Traffic Racer 3.5 برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت

دانلود بازی Traffic Racer 2.3 - رانندگی در ترافیک برای اندروید + پول بی نهایت

 

دانلود بازی Traffic Racer برای اندروید

| ترافیک ریسر دانلود بازی ماشین سواری در ترافیک برای اندروید + نسخه مود شده بی نهایت |

 

Traffic Racer 3.5 ماشین سواری در ترافیک یک بازی در سبک ماشین سواری, مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید است. اگر علاقه به رانندگی دارید و دوست دارید رانندگی خود را در اتوبان های با ترافیک سنگین محک بزنید این بازی را به هیچ وجه از دست ندهید. شما در بازی ترافیک ریسر کنترل انواع ماشین ها را در دست دارید و میتوانید در مکان ها مختلف و با ترافیک سنگشن رانندگی کنید. شما باید با ماشینی که در اول بازی دارید مراحل را در بزرگ راه ها پشت سر بگذارید تا بتوانید ماشین های بهتری را آزاد کنید. شما در بازی میتوانید در مکان های حومه شهر، صحرا، مکان پوشیده از برف و شب رانندگی کنید.

رانندگی کردن در بازی Traffic Racer بسیار آسان است و شما میتوانید به دو روش بازی را انجام دهید, یکی با استفاده از دکمه های لمسی موجود در صفحه ی نمایش و روش دوم با استفاده از شتابسنج که به نظرم این روش برای چنین بازی هایی بسیار مناسب است. از ویژگی های مهم بازی میتوان به داشتن 17 ماشین, 4 محیط مختلف, انوع ترافیک ها با ماشین های مختلف از حمله کامیون ها و اتوبوس ها, امکان سافرشی سازی اتومبیل, گرافیک سه بعدی, صداگذاری عالی و غیره اشاره مرد. پس اگر از علاقمندان به بازی های ماشین سواری, مسابقه ای هستید هم اکنون میتوانید بازی Traffic Racer را با لینک مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی Traffic Racer :

 

Traffic-Racer-1 Traffic-Racer-2 Traffic-Racer-3 Traffic-Racer-4

 

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,بازی اندروید Traffic Racer,دانلود traffic racer برای اندروید,دانلود بازی Traffic Racer,دانلود بازی Traffic Racer اندروید,دانلود بازی traffic racer با پول بی نهایت,دانلود بازی Traffic Racer برای اندروید,دانلود بازی traffic racer برای اندروید با پول بی نهایت,دانلود بازی Traffic Racer برای اندروید پول بی نهایت,دانلود بازی اتومبیل رانی Traffic Racer,دانلود بازی اندروید Traffic Racer,دانلود بازی اندروید رانندگی در ترافیک,دانلود بازی برای اندروید,دانلود بازی رانندگی در ترافیک,دانلود بازی کم حجم اندروید,دانلود بازی ماشین سواری Traffic Racer,دانلود بازی ماشین سواری اندروید,رانندگی در ترافیک برای آندروید

#دانلود #بازی #Traffic #Racer #برای #اندروید #نسخه #مود #شده #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply