دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.25 چالش والیبال برای اندروید + بی نهایت

دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.1 - چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Volleyball Challenge برای اندروید

| چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Volleyball Challenge 1.0.25 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک ورزشی از استودیوی بازی سازی Simplicity Games است. اگر شما نیز از دوست‌داران رشته ورزشی والیبال هستید، ما برایتان یک انتخاب جذاب و سرگرم‌کننده را سراغ داریم. بازی جدید چالش والیبال، فرصتی را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید از تجربه مسابقات والیبال در یک فضای گرافیکی جذاب لذت برده و حریفان خود را مات و مبهوت بازی فوق‌العاده خود کنید. در این بازی اندرویدی جدید، شما می‌توانید به عنوان یکی از بازیکنان مطرح در دنیای والیبال پا به میادین مسابقات گذاشته و مهارت خود را در این زمینه به رخ رقبا بکشید. این بازی با دارا بودن یک محیط گرافیکی جذاب و رنگارنگ، یک تجربه ایده‌آل از ورزش والیبال را برای شما به ارمغان می‌آورد تا بتوانید با به نمایش گذاشتن مهارت خود در این مسابقات، نتیجه همه ست‌ها را به سود خود خاتمه دهید.

پیروزی شما در رقابت‌ها، مشروط به این است که بتوانید مهارت خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید. با پیروزی در هریک از مسابقات این امکان نیز برایتان مهیا خواهد شد تا بتوانید مهارت بازیکنان خود را بهبود بخشیده و به قدرت‌هایی ویژه برای غلبه بر رقبای خود دست پیدا کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید با کسب امتیازات بیشتر اقدام به شخصی‌سازی ظاهر، و لباس بازیکنان کرده و تیمی یک‌دست مطابق با سلیقه خود داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Volleyball Challenge را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Volleyball Challenge :

– دارا بودن گیم‌پلی ساده و آسان

– یادگیری سریع برای همه سنین

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و رنگارنگ

– امکان فعال‌سازی قدرت‌ها و مهارت‌های ویژه برای بازیکنان

– امکان شخصی‌سازی ظاهر و لباس بازیکنان تیم

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Volleyball Challenge 1 150x85 - دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.25 - چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Volleyball Challenge 2 150x85 - دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.25 - چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Volleyball Challenge 3 150x85 - دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.25 - چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت Volleyball Challenge 4 150x85 - دانلود بازی Volleyball Challenge 1.0.25 - چالش والیبال برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Volleyball Challenge,دانلود Volleyball Challenge,دانلود Volleyball Challenge برای اندروید,دانلود بازی Volleyball Challenge برای اندروید,دانلود بازی اندروید 2019,دانلود بازی اندروید Volleyball Challenge

#دانلود #بازی #Volleyball #Challenge #چالش #والیبال #برای #اندروید #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply