دانلود فصل اول انیمیشن What If…? 2021

انیمیشن چه می‌شود اگر؟ – What If 2021

قسمت ششم اضافه شد

انیمیشن-What-If

نام انیمیشن: What If

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: هر قسمت حدود ۳۱ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 2160p / WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 720p / WEB-DL x265 1080p

وضعیت پخش: در حال پخش فصل اول…!

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن چه می‌شود اگر؟ (به‌انگلیسی: What If 2021) دنیای سینمایی مارول را از جنبه دیگر به نمایش گذاشته و مخاطبین خود را به سمت قلمرو ناشناخته‌ای می‌برد که کمی گیج‌ کننده بوده و لحظاتی محوری و بسیار مهم را در مورد شخصیت‌های مارول فاش خواهد کرد. گویا همه قهرمانان دنیای مارول دور هم جمع شده‌اند تا در برابر تهدید بسیار بزرگی متحد شده و تفاوت‌ها را برقرار کنند. هر دنیای موجود در این سری انیمیشنی، ویژگی‌های خاص خودش را دارد و قهرمانان ما، با حضور در آن‌ها باید این تفاوت‌ها را درک کرده و بتوانند بهترین هنرنمایی خود را داشته باشند. شخصیت‌های شرور بیشتری هم از همین دنیاها در برابر قهرمانان ما قرار گرفته و نبردهای جانانه‌ای را شاهد خواهیم بود. علاقه‌مندان دینای سینمایی مارول، با این سری همراه شده و ماجراهای قهرمانان موردعلاقه خود را دنبال کنند.

طراحی انیمیشن‌ها و شخصیت‌ها در این انیمیشن سریالی، تشابه بسیار زیادی با فیلم‌ها دارد و چادویک بوزمن فقید هم به‌عنوان صدا پیشه شخصیت بلک پنتر در آن ایفای نقش کرده است. در هر قسمت ماجرای جدیدی در یکی از دنیاهای جهان قهرمانان مارول جریان دارد و می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید. انیمیشن What If 2021 در چند قسمت حاضر شده و منتقدان، نظر مثبتی نسبت به آن داشته‌اند. فضای کمدی دنیای سینمایی مارول همچنان در این انیمیشن هم برقرار است و نبردها شدت بیشتری به خود گرفته‌اند. شخصیت‌ها کم کم همدیگر را شناخته و به اتحاد همدیگر درمی‌آیند. قرار است که با پورتال به دنیاهای مختلفی سفر کرده و گروهی از قهرمانان فیلم‌های مختلف را دور هم جمع کنید.منحصربه‌فرد بودن هرکدام از این جهان‌ها، دنبال کردن ماجراهای آن‌ها را برای مخاطب بیشتر خواهد کرد.

info

Exploring pivotal moments from the Marvel Cinematic Universe and turning them on their head, leading the audience into uncharted territory.

رمز فایل: www.downloadha.com

انیمیشن سریالی,تصویری,مالتی مدیا,دانلود What If,دانلود انیمیشن What If,دانلود رایگان انیمیشن What If,دانلود زیرنویس What If,دانلود کارتون What If,فیلم های منتخب

#دانلود #فصل #اول #انیمیشن

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply