دانلود مجله HGTV Magazine – جولای 2021

مجله HGTV Magazine – طراحی خانه و تغییر سبک زندگی

| شماره جولای ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-HGTV-Magazine

مجله HGTV Magazine مسائل مختلفی را در زمینه استایل زندگی افراد مختلف بررسی کرده و طرح‌ها و ایده‌های خاصی را با شما درمیان می‌گذارد. این مجله در هر شماره، مباحث جالبی را پیرامون نحوه طراحی خانه‌های ساحلی، نکات لازم برای رنگ آمیزی خانه و استفاده از ابزارهای مختلف در محیط خانه مطرح می‌کند. درواقع اگر شما می‌خواهید که یک فرد فنی و خلاق برای تغییر سبک زندگی خود در خانه باشید، این مجله می‌تواند نکات ارزشمندی را در اختیار شما گذارد. پروژه‌های خود را می‌توانید با این مجله عملی کرده و تمامی نکات لازم در زمینه طراحی را فرا بگیرید.

با استفاده از مجله HGTV Magazine می‌توانید تزئینات موردعلاقه افراد دیگر را بررسی کرده و از آن‌ها ایده بگیرید. ویژگی‌هایی در این مجله به اشتراک گذاشته می‌شود که مخصوص این زمان بوده و در مورد مباحث مختلف نیز صحبت شده است. می‌توانید بهترین و بدترین زمان برای ایجاد تغییرات و رنگ آمیزی را فرا گرفته و خانه‌ای را شکل دهید که شایسته ستایش باشد.

آپریل ۲۰۲۱

در این شماره از مجله، ایده‌های جالبی در مورد طراحی اینترو خانه بررسی خواهد شد و در ادامه هم به طراحی و استفاده از ابزارهای مختلف در سرویش بهداشتی و حمام خانه پرداخت خواهد شد. این مجله شامل تصاویر بسیار زیبایی از این ایده‌ها و طراحی‌ها است و می‌توانید از آن‌ها الگو بگیرید.

دانلود-مجله-HGTV-Magazine

می ۲۰۲۱

این شماره از مجله HGTV به سراغ نمای داخلی خانه رفته و نحوه استفاده از مبل و میز و صندلی را بررسی خواهیم کرد. مدل‌های مختلفی از ابزارها و وسایل در این شماره وجود دارند و هرکدام نیز نکات خاصی برای جای گرفتن در خانه خواهند داشت. در انتهای مجله نیز ۲۳ طرح ناب از طرحی آشپزخانه وجود دارد که برحسب ابعاد آشپزخانه خود می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود-مجله-HGTV-Magazine

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره هر چیزی که در مورد نقاشی نیاز دارید، به شما ارائه خواهد شد. نقاشی خانه اهمیت بالایی داشته و روی زیبایی آن نیز تاثیر بسزایی دارد. خانه‌ای که نقاشی مناسبی داشته باشد، کمک می‌کند که افراد در آن آرامش خاطر بیشتری داشته باشند . همه فاکتورهای لازم، در این شماره از مجله بررسی خواهد شد.

مجله-HGTV-Magazine

جولای ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با نحوه طراحی حیاط پشتی خانه خود آشنا شده و دکوراسیون آن را به شیوه دلخواه خود درآورید. این شماره به طراحی دکوراسیون مخصوص فصل تابستان هم پرداخته و زندگی ایده آل شما را در این فصل شکل خواهد داد.

مجله-HGTV-Magazine

info

Get big style on a slim budget, from affordable art to pain-free movers, secondhand steals to adorable pet stuff. Plus, what your appliances are saying behind your back, how to shop like you have a beach house, the best (and worst) time to paint your house, paint shades that stopped us in our tracks, and more! Scrapbook your favorite affordable finds, share DIY projects with friends, and bookmark all the designer tips in this issue. And now you can take advantage of our sharing, scrapbooking, and bookmarking features available on any device! Share and save your favorite décor inspiration, HGTV star tips, paint colors, and more

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مجله,معماری و دکوراسیون,دانلود HGTV Magazine,دانلود رایگان مجله HGTV Magazine,دانلود شماره جدید مجله HGTV Magazine,دانلود مجله HGTV,دانلود مجله HGTV Magazine,دانلود مجله طراحی ساختمان,دانلود مجله طراحی و معماری,دانلود مجله معماری,دانلود مجله معماری ساختمان,دانلود مستقیم مجله HGTV Magazine

#دانلود #مجله #HGTV #Magazine #جولای

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply