دانلود مجله Tech For Good – شماره 14

Tech For Good – تکنولوژی برای زندگی خوب

| شماره ۱۴ اضافه شد |

مجله-Tech-For-Good

مجله Tech For Good تمامی مباحث پیرامون تکنولوژی و تاثیرات آن در زندگی انسان را بررسی کرده و اطلاعات جالبی در اختیار شما قرار می‌دهد. تکنولوژی کمک می‌کند که زمین به جای بهتری برای زندگی تبدیل شود و بتوانید زندگی آسان و راحتی را تجربه کنید. این مجله از این جهت به موضوع پرداخته و اطلاعات جالبی برای شما خواهد داشت. شما می‌توانید ماموریت رشد فناوری در جهان را به‌صورت کامل در این شماره‌ها بررسی کرده و کمک شایان فناوری به زندگی انسان را نیز بررسی کنید. می‌توانید از آینده باخبر شده و ببینید که شرکت‌های مختلف چه تلاش‌هایی برای پیشبرد دانش فناوری در جهان می‌کنند.

شماره ۱۳

این شماره شما را با پیشرفت‌های حوزه اورژانس و پزشکی با استفاده از فناوری همراه می‌کند و انسان می‌تواند در هنگام بروز مشکلات مختلف، با راه حل‌های بهتری آشنا شود. این امکانات در آینده‌ای نزدیک رخ داده و کارشناسان مختلف در مورد آن صحبت می‌کنند.

مجله-Tech-For-Good

شماره ۱۴

در این شماره می‌توانید با داستان‌های جذابی از امید به زندگی در آینده همراه شوید. این امید توسط تکنولوژی فراهم شده و دستگاه‌هایی وارد زندگی انسان خواهد شد که برخی از کارها را با سرعت بیشتری فراهم کرده و امکان لذت بردن بیشتر از زندگی را فراهم می‌کند.

مجله-Tech-For-Good

info

We shine a light on the people and technology making the world a better place. We’re on a mission to help grow the global tech for good movement.

رمز فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود

مجله Tech For Good

دانلود شماره ۱۴ – حجم ۳۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۱۳ – با حجم ۷۲ مگابایت

تکنولوژی,مجله,دانلود رایگان مجله Tech For Good,دانلود شماره جدید مجله Tech For Good,دانلود مجله Tech For Good,دانلود مجله Tech For Good با لینک مستقیم,دانلود مستقیم مجله Tech For Good

#دانلود #مجله #Tech #Good #شماره

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply