دانلود Abelssoft MyKeyFinder Plus 2021 v11.0.28538 نرم افزار بازیابی پسورد ها

Abelssoft MyKeyFinder 11.0.28538 - نرم افزار بازیابی پسورد ها

 

دانلود Abelssoft MyKeyFinder

| نرم افزار بازیابی پسورد ها |

 

Abelssoft MyKeyFinder 11.0.28538 نام نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا پسورد های برنامه های مختلف و حتی WiFi را بازیابی کنید. این نرم افزار رجیستری ویندوز را اسکن می کند و نتیجه را به شکل یک لیست تمیز ارائه می دهد. کد فعال سازی Microsoft Office، ویندوز، Adobe Photoshop، Adobe Acrobat و… را گم کرده اید؟ این برنامه به کاربران کمک می کند تا شماره سریال ها و کد های فعال سازی را به شکلی صحیح و به صورت رایگان حفظ کنند. اگر کاربران بخواهند مجددا برنامه یا بازی مورد نظرشان را نصب کنند یا آن ها را بر روی رایانه دیگری نصب کنند این ابزار می تواند به آن ها کمک کند.

هنگام نصب نرم افزار جدید، بهتر است شماره سریال آن را ذخیره کنید و این کار آسانی نیست زیرا شماره سریال می تواند در مکان های مختلفی از رجیستری قرار بگیرد اما Abelssoft MyKeyFinder این کار را برای کاربر انجام می دهد و آن ها را به طور خودکار جستجو می کند و نتیجه این جستجو لیستی است که کد های فعال سازی و نام برنامه در آن قرار دارد. این لیست را می توان چاپ و یا به صورت فایل PDF ذخیره کرد. اگر بخواهید با استفاده از دستگاه های مختلف به WiFi متصل شوید اما رمز عبور را فراموش کرده اید نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار رمز عبور WiFi را از تنظیمات کامپیوتر استخراج کرده و از آن استفاده کنید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی Abelssoft MyKeyFinder:

– جلوگیری از نمایش پسورد های تکراری در لیست نهایی
– توانایی چاپ یا ذخیره لیست بدست آمده
– توانایی جستجو و فیلتر کد های فعال سازی و پسورد های یافت شده
– اسکن هارد های اکسترنال
– بازیابی رمز عبور WiFi
– محیط کاربری ساده
– بروزرسانی مداوم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

Abelssoft MyKeyFinder 11.0.28538 - نرم افزار بازیابی پسورد ها

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار ریکاوری,نرم افزار کاربردی

#دانلود #Abelssoft #MyKeyFinder #v11028538 #نرم #افزار #بازیابی #پسورد #ها

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply