دانلود Artifact Interactive Garden Planner 3.7.93 طراحی باغ و فضای سبز

دانلود Artifact Interactive Garden Planner 3.7.93 - طراحی باغ و فضای سبز

 

دانلود Artifact Interactive Garden Planner

| نرم افزار طراحی باغ و فضای سبز |

 

Artifact Interactive Garden Planner 3.7.93 نام نرم افزاری جدید و کاربردی برای علاقه‌مندان به طراحی فضای سبز و باغچه‌های رویایی برای حیاط منزل و… است. همانطور که می‌دانید، طراحی معماری داخلی آپارتمان و یا دکوراسیون اتاق‌ها، در اکثر اوقات به یک کارشناس سپرده می‌شود. در برخی موارد، این موضوع مطرح می‌شود که آیا واقعا سلایق همه افراد در زیبایی‌شناسی یکسان است؟ مطلقا اینطور نیست! اگر شما هم قصد دارید که یک باغچه رویایی را در حیاط خانه و یا آپارتمان خود داشته باشید، پیش از آن که موضوع را به یک کارشناس بسپارید، شاید بد نباشد که خودتان دستی به کار ببرید!

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم، یک راهکار جدید و بسیار قدرتمند در زمینه طراحی فضای سبز و باغچه‌های خانگی است که در محیط آن، کاربر می‌تواند خلاقیت خود را به خوبی نمایش دهد. در محیط زیبای این نرم افزار، شما می‌توانید گیاهان، درختان و انواع دیگری از اشیای مورد نظر خود را در محیط صفحه (باغچه مجازی) خود قرار دهید و در نهایت، طرح نهایی خود را مطابق با سلیقه خودتان آماده نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner :

– رابط کاربری بسیار زیبا و آسان

– امکان ذخیره‌سازی طرح‌های شخصی‌

– قابلیت استفاده از انواع گیاهان در اشکال مختلف

– امکان پرینت کردن طرح‌های آماده شده

– قابلیت تعریف فنس و فضاهای اختصاصی

– توانایی گزارش‌گیری از کلیه گیاهان و درختان استفاده شده

– امکان ساخت کتابخانه مخصوص از گیاهان

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Artifact Interactive Garden Planner.cover1  300x186 - دانلود Artifact Interactive Garden Planner 3.7.93 - طراحی باغ و فضای سبز

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار گرافیک,ویرایش عکس و تصویر,Artifact Interactive Garden Planner,دانلود Artifact Interactive Garden Planner,دانلود Artifact Interactive Garden Planner با لینک مستقیم,دانلود Artifact Interactive Garden Planner برای ویندوز 10,دانلود Artifact Interactive Garden Planner جدید,دانلود آخرین ورژن Artifact Interactive Garden Planner,دانلود برنامه Artifact Interactive Garden Planner,دانلود نرم افزار Artifact Interactive Garden Planner,دانلود نسخه جدید Artifact Interactive Garden Planner

#دانلود #Artifact #Interactive #Garden #Planner #طراحی #باغ #فضای #سبز

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply