دانلود Octopus Deploy – توسعه سریع‌تر اپلیکیشن و وب‌سایت‌های دات نت و جاوا

دانلود Octopus Deploy 2021.2.7428 - توسعه سریع‌تر اپلیکیشن و وب‌سایت‌های دات نت و جاوا

 

دانلود Octopus Deploy

| توسعه سریع‌تر اپلیکیشن و وب‌سایت‌های دات نت و جاوا |

 

Octopus Deploy 2021.2.7428 نام یک محصول نرم افزاری جدید، کاربردی و قدرتمند است که به کمک آن، شما می‌توانید زمان لازم برای تولید اپلیکیشن‌های جاوا و دات نت را کاهش دهید و با سهولت بیشتری به اقدامات مربوط به آن بپردازید. اختاپوس دپلوی، یک سولوشن نرم افزاری امن، قابل تکرار و کاربردی برای خودکار کردن فرآیندهای پیاده‌سازی است. با این محصول نرم افزاری، شما می‌توانید حتی پیچیده‌ترین فرآیندهای پیاده‌سازی اپ‌هایی با سرور اختصاصی و یا ابری را خودکار کنید؛ به نحوی که حتی نیاز به دخالت دستی امور مختلف نباشد.

توسعه‌دهندگان این نرم افزار، آن را یک سولوشن نرم افزاری به منظور ساده‌سازی دپلویمنت‌های پیچیده معرفی می‌کنند. این برنامه، یک محیط واحد برای تیم شماست تا به کمک آن بتوانید ریلیزها را مدیریت کنید و در صورت نیاز، دپلویمنت‌های خودکار را داشته باشید. همانطور که می‌دانید، رویکرد دِوآپس (DevOps) به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بتوانند با همکاری نزدیک‌تری امور مختلف را پیش ببرند. زمانی که حرف از اتوماسیون اقدامات به میان باشد، ابزارهای موجود باعث شکاف در میان تیم‌ها می‌شوند. بسیاری از ابزارهای CI/CD یک عمل پایه‌ای را برای توسعه‌دهندگان انجام می‌دهند. این در حالی‌ست که تیم‌های عملیاتی به ابزارهای مختلف برای اجرای اقدامات خود نیاز پیدا خواهند کرد. اگر که شما هم برای مدیریت امور توسعه و عملیاتی تیم نرم افزاری خود به دنبال راهکار هستید، نرم افزار اختاپوس دپلوی یک ابزار حرفه‌ای برای این کار محسوب می‌شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Octopus Deploy را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Octopus Deploy :

– دارا بودن سیستم ریلیز منیجمنت برای ساده‌سازی فرآیندهای پیچیده در ریلیزهای جدید

– امکان اتوماسیون دپلویمنت‌ها با دارا بودن بیش از 400 تمپلیت از پیش آماده شده

– امکان خودکارسازی اجرای امور و اقدامات پرتکرار با دقت بالا

– مناسب برای تیم‌های توسعه نرم افزار برای رویکرد دوآپس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Octopus Deploy.cover1  300x169 - دانلود Octopus Deploy 2021.2.7428 - توسعه سریع‌تر اپلیکیشن و وب‌سایت‌های دات نت و جاوا Octopus Deploy.cover2  300x158 - دانلود Octopus Deploy 2021.2.7428 - توسعه سریع‌تر اپلیکیشن و وب‌سایت‌های دات نت و جاوا

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

برنامه نویسی,نرم افزار کاربردی,Octopus Deploy,دانلود Octopus Deploy,دانلود Octopus Deploy با لینک مستقیم,دانلود Octopus Deploy برای ویندوز 10,دانلود Octopus Deploy جدید,دانلود آخرین ورژن Octopus Deploy,دانلود برنامه Octopus Deploy,دانلود نرم افزار Octopus Deploy,دانلود نسخه جدید Octopus Deploy

#دانلود #Octopus #Deploy #توسعه #سریعتر #اپلیکیشن #وبسایتهای #دات #نت #جاوا

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply