دانلود Robo 3T 1.2.1 – نرم افزار مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی |‌ یاس دانلود

دانلود Robo 3T 1.2.1 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی

 

دانلود Robo 3T

| نرم افزار مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی |

 

Robo 3T 1.2.1 نام یک ابزار قدرتمند و حرفه‌ای به منظور مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی (MongoDB) است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در داکیومنت‌های موجود در پایگاه داده جستجو کنید و یا اینکه داکیومنت‌های جدید بسازید و جی‌سان (JSON)ها را ولیدیت کنید و یا اینکه به ویرایش و دستکاری داده‌ها بپردازید. این برنامه که پیش‌تر با نام روبومانگو (Robomongo) شناخته میشد، به شما امکانی را می‌دهد که بتوانید دیتابیس مانگو را با سهولت و سادگی بیشتری مدیریت کنید.

این برنامه در واقع یک کلاینت و ادیتور پیشرفته برای مانگو دی بی است. جهت استفاده از این ابزار، لازم است که سرور MongoDB در حال اجرا باشد و در ادامه این کلاینت بتواند با دیتای شما ارتباط بگیرد. به لطف در دسترس بودن نمای درختی، شما به راحتی می‌توانید در درون کالکشن‌ها، فانکشن‌ها و فولدرها کاوش کنید و با چند کلیک ساده تغییرات دلخواه خود را در ساختار و یا محتوا اعمال کنید. این برنامه، هریک از داکیومنت‌ها را در تبی مجزا نمایش می‌دهد تا بتوانید با سرعت بالا در بخش‌]ای مختلف پایگاه داده کاوش و با داده‌های خود کار کنید. علاوه بر این، یک ادیتور پیش‌فرض نیز در این برنامه گنجانده شده تا بتوانید با آن به وارد کرد و یا ویرایش داکیومنت‌ها و همینطور ولیدیت کردن JSONها کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Robo 3T را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Robo 3T :

– امکان سنجش مشخصات سیستم برای نصب ویندوز 11

– توانایی نمایش دقیق خصوصیات سخت افزار سیستم برای کاکرد بهینه ویندوز 11

– دارا بودن کارکرد ساده و آسان

– رایگان و قابل حمل بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Robo 3T.cover1  300x179 - دانلود Robo 3T 1.2.1 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی Robo 3T.cover2  300x179 - دانلود Robo 3T 1.2.1 - نرم افزار مدیریت پایگاه داده مانگو دی بی

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

پایگاه داده,نرم افزار کاربردی,Robo 3T,دانلود Robo 3T,دانلود Robo 3T با لینک مستقیم,دانلود Robo 3T برای ویندوز 10,دانلود Robo 3T جدید,دانلود آخرین ورژن Robo 3T,دانلود برنامه Robo 3T,دانلود نرم افزار Robo 3T,دانلود نسخه جدید Robo 3T

#دانلود #Robo #نرم #افزار #مدیریت #پایگاه #داده #مانگو #دی #بی #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply