دانلود Wise Reminder 1.3.7.92 – نرم افزار یاد آوری کارها |‌ یاس دانلود

دانلود Wise Reminder 1.19.57 - نرم افزار یاد آوری کارها

 

دانلود Wise Reminder

نرم افزار یاد آوری کارها

 

Wise Reminder 1.3.7.92 نام یک نرم افزار کاربردی است که کار اصلی آن یادآوری کارهای روزمره شما است. این نرم افزار قدرتمند بدون حتی وقفه کوتاهی یا تاخیر ثانیه ای در گزارشات خود جز یکی از بهترین نرم افزار های یاد آوری کارها به حساب می آید. از گزارشات مختلف گرفته تا حتی کوچک ترین آنها را به شما یاد آوری می کند.حتی دانش آموزان یا دانش جو ها هم میتوانند از این نرم افزار استفاده کنند و برای درس های خود برنامه ریزی کنند. این نرم افزار دارای جدول های مختلفی است که کار برنامه ریزی را برای شما آسان می کند.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به محیطی ساده در عین حال پیشرفته، دارای حجم بسیار کم، رایگان بودن نرم افزار، امکان یاد آوری مجدد کارها، دارای جدول های مرتب برای برنامه ریزی مناسب، امکان اضافه کردن متنی به یادآوری ها، امکان استفاده کردن برای برنامه ریزی درسی و … اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم نرم افزار Wise Reminder را از دست ندهید و هم اکنون آن را با لینک مستقیم از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از ویژگی های این نرم افزار :

– محیطی ساده در عین حال پیشرفته

– دارای حجم بسیار کم

– رایگان بودن نرم افزار

– امکان یاد آوری مجدد کارها

– دارای جدول های مرتب برای برنامه ریزی مناسب

– امکان اضافه کردن متنی به یادآوری ها

– امکان استفاده کردن برای برنامه ریزی درسی

– و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

Wise Reminder

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار تقویم,نرم افزار کاربردی,Wise Reminder,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار Wise Reminder,دانلود نرم افزار برنامه ریزی درسی,دانلود نرم افزار برنامه ریزی درسی برای کامپیوتر,دانلود نرم افزار یادآوری کارها,دانلود نرم افزار یادآوری کارها برای کامپیوتر,نرم افزار Wise Reminder,نرم افزار برنامه ریزی Wise Reminder,نرم افزار برنامه ریزی روزمره,نرم افزار برنامه ریزی روزمره برای کامپیوتر,نرم افزار برنامه ریزی کارها

#دانلود #Wise #Reminder #نرم #افزار #یاد #آوری #کارها #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply