برنامه تماس تصویری اسکایپ Skype v8.75.0.140 برای اندروید

به روز رسانی :

1400/06/29 نسخه v8.75.0.140 اضافه شد.

Skype

یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین نرم افزارهای چت و گفتگو برای سیستم های اندروید می باشد که امروزه بیش از 250 میلیون کاربر در سراسر جهان از این برنامه برای ارتباط با دیگران استفاده می کنند و به دلیل استقبال بیش از حد از این برنامه, نسخه های ویندوز و آیفون آن هم منتشر شد . بوسیله نرم افزار اسکایپ می توانید به راحتی با خانواده و تمامی دوستان و آشنایانتان خود تماس صوتی با کیفیت صدای بالا و تماس تصویری با وضوح کامل از طریق متصل شده به اینترنت داشته باشید .شما می توانید از طریق برنامه Skype هزینه های تماس خود را پایین آورده و تمامی دوستان و خانواده خود را در یک لحظه جستجو کنید . برنامه اسکایپ به شما کمک می کند تا تمامی تصاویر خود را بین تمامی دوستانتان به اشتراک قرار دهید . شما می توانید با تمامی کسانی که این برنامه را در گوشی خود اعم از جاوا, سیمبین, آیفون و غیره نصب کردند ارتباط برقرار کنید .
نرم افزار Skype قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید 6.0 به بالا می باشد . امروز ما یکی از جدیدترین ورژن های نرم افزار اسکایپ را در اختیارتان قرار داده ایم, امیدواریم که مورد توجه همه شما کاربران محترم سایت قرار بگیرد . 

ویژگی های نرم افزار Skype free IM video calls :

– استفاده آسان

– هزینه بسیار پایین در برقراری تماس ها

– امکان برقراری تماس

– امکان ارسال پیامک

– دارای شکلک های مختلف

– امکان ارسال تصاویر مختلف

– دارای جستجوگر پیشرفته

– دارای کیفیت پخش صدای بالا

– نمایش تصویر با وضوح بالا

– پشتیبانی از Emoji

– مشاهده و تغییر آواتار برای همه گروه ها و چت های خصوصی

– امکان برقراری با تمامی کسانی که این نرم افزار را بر روی گوشی نصب دارند

– به اشتراک گذاری تصاویر

– قابل استفاده در تمامی گوشی های اندروید

 

لینک دانلود

اندروید,مسنجر و سوشیال مدیا,،دانلود نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر,skype,دانلود Skype,دانلود جدیدترین Skype,موبایل,نرم افزار,نرم افزار اندروید,نرم افزار چت و گفتگو,نرم افزار مسنجر,نرم افزار موبایل

#برنامه #تماس #تصویری #اسکایپ #Skype #v8750140 #برای #اندروید

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply