دانلود بازی Exanima v0.8.2.5c – Early Access برای کامپیوتر

به روز رسانی :

1400/06/30 نسخه Exanima v0.8.2.5c – Early Access اضافه شد .

Exanima

یک بازی در سبک نقش آفرینی و ماجراجویی می باشد که در سال 2016 توسط استودیوی بازی سازی Bare Mettle Entertainment ساخته شده و برای سیستم عامل ویندوز منتشر شده است . استودیوی بازی سازی Bare Mettle Entertainment یکی از استودیوهای نوپا می باشد که به تازگی وارد صنعت ساخت بازی های رایانه ای شده است و بازی رایانه ای Exanima را به عنوان اولین تجربه خود در زمینه ساخت بازی های رایانه ای منتشر کرده است . بازی های ماجراجویی در سال های اخیر وارد مرجله جدید شده اند امروزه اکثر بازی ها در این سبک با ترکیب عناصر اصلی بازی های نقش آفرینی خود را تبدیل به یکی از جذاب ترین بازی های موجود کرده اند .

بازی Exanima

نیز یکی از همین بازی ها می باشد شما در این بازی شما می توانید با ساخت کارکتر خود و ارتقاع دادن قابلیت های او به یکی از قدرتمند ترین موجودات دنیای این بازی تبدیل شوید . سازندگان در این بازی توجه ویژه ای به جزئیات دنیای بازی و همچنین داستانی داشته اند و به این وسیله تلاش کرده اند یک دنیای درگیر کننده و کاملا باورپذیر برای بازی بازان خلق کنند . داستان این بازی در یک دنیای فانتزی و در فضایی در جریان است که بر اثر یک حادثه مرموز موجودات شیطانی پا به دنیای انسان ها گذاشته اند و قصد نابودی ان را دارند و شما به عنوان قهرمان این داستان تنها سد میان آنها و انسان های بی گناه می باشید . این بازی دارای یک دنیای بزرگ و کامل می باشد که در هر گوشه از آن یک سورپرایز و یک ماجراجویی جدید برای شما نهفته است . گیم پلی این بازی مانند سایر بازی های نقش آفرینی بر پایه گشت و گذار و لول شما می باشد و ترکیب این سیستم و دنیای بزرگ بازی یک تجربه ناب برای طرفداران بازی های نقش آفرینی و ماجراجویی فراهم کرده است . 

لینک دانلود

بازی,بازی کامپیوتر,ماجرایی,نقش آفرینی,Exanima,بازی جدید,بازی ماجراجویی,دانلود,دانلود بازی,دانلود بازی کامپیوتر Exanima,دانلود بازی کامپیوتر Exanima نسخه v0.7.0.3 بدون نیاز به نصب

#دانلود #بازی #Exanima #v0825c #Early #Access #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply