دانلود بازی Godfall v2.4.55 برای کامپیوتر

بازی Godfall عنوانی در سبک اکشن نقش‌آفرینی لوتر اسلشر است که استودیوی کانترپلی گیمز (Counterplay Games) وظیفه‌ی ساخت و شرکت گیرباکس (Gearbox) وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارند. این بازی در یک دنیای فانتزی جریان داردو به قلمروهای زمین، آب، هوا، آتش و روح تقسیم می‌شود. بازی‌بازان باید برای جلوگیری از یک واقعه‌ی آخرالزمانی بزرگ، نقش یکی از آخرین شوالیه‌های بزرگ را برعهده بگیرند. بازی‌بازان ۵ نوع کلاس از سلاح‌ها را برای انتخاب دارند که براساس هر یک از زره‌ها و Valorplates تجهیز می‌شوند. این سلاح‌ها شامل Longsword, Dual Blades, Polearm, Two handed war hammer و Two handed Great Sword هستند. Valorplateهای اضافی را می‌توان برای شخصی‌سازی کردن نحوه‌ی عملکرد کلاس شخصیت مجهز کرد. این بازی در بخش تک‌نفره از حالت Co-Op تا سه بازی‌باز نیز پشتیبانی می‌کند.

Godfall v2.4.55 PC-DODI Repack

آپدیت بازی به v2.4.55 اضافه شد

دانلود-بازی-Godfall

بازی Godfall یک سورپرایز بزرگ است. این بازی مبارزات خود را از عنوان God of War قرض گرفته و بخش لوت کردن آن به سری Diablo شباهت دارد. در برخی مواقع این خسته‌کننده به نظر می‌رسد، اما به طور کلی از طراحی خوبی برخوردار است. این بازی در ابتدا همانند یک جواهر خوب به نظر می‌رسد، اما متاسفانه در واقع عنوانی است که در ظاهر زیبا است. با این حال اگر قصد دارید یک عنوان نقش‌آفرینی بدون فکر را تجربه کنید که سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را در اختیار شما قرار دهد، گادفال می‌تواند چند ساعت شما را سرگرم کند.

بازی Godfall نوید جلوه‌های بصری زیبا و مبارزات جذاب و تاثیرگذار را ارائه می‌داد، اما این نکات برجسته در یک سیاه‌چال که نقاط قوت خود را به فروش می‌رساند، از بین می‌رود. این بازی بسیار متفاوت از آن است که طرفداران Destiny 2 آن را به عنوان کلون آن پیش‌بینی می‌کردند، اما این سبک سرویس زنده برای تعهد آن در بخش لوت مناسب‌تر بوده است.

منبع توضیحات: دانلودها و گیم‌فا

info

Aperion is on the precipice of ruin. You are the last of the Valorian knights, god-like warriors able to equip Valorplates, legendary armor sets that transform wielders into unstoppable masters of melee combat. Tear through foes as you climb through the elemental realms and challenge the mad god, Macros who awaits you at the top. Ascend in Godfall, the first-of-its-kind, looter-slasher, melee action-RPG.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 5 1600

Memory: 12 GB RAM

Storage: 50 GB (SSD Recommended)

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 6 GB | AMD Radeon RX 580, 8 GB

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7-8700 | AMD Ryzen 5 3600

Memory: 16 GB RAM

Storage: 50 GB (SSD Recommended)

Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti, 11 GB | AMD Radeon RX 5700 XT, 8 GB

راهنمای نصب

1) فیلترشکن خود را وصل کنید. چرا که ایران تحریم است. آخرین نسخه Epic Installer را از اینجا دانلود و نصب کنید. پس از اجرا، اجازه دهید تا به صورت کامل آپدیت شود.

2) از طریق این لینک برای خود اکانتی بسازید.

3) نرم افزار Epic Games Launcher را اجرا نمایید. با اکانتی که در گام دوم ساخته اید، لاگین کنید.

4) در محیط نرم افزار، بازی Hello Mod Kit را انتخاب کنید و به Library خود ادد کنید.

5) به فولدر دیتای بازی خود مراجعه کنید. بازی را توسط فایل اجرایی launcher.exe به صورت run as administrator اجرا کنید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,آموزش نصب کرک بازی Godfall,بازی AAA,دانلود Godfall برای pc,دانلود بازی Godfall,دانلود بازی گادفال برای کامپیوتر,دانلود بایپس بازی Godfall,دانلود رایگان بازی Godfall,دانلود کرک آنلاین بازی Godfall,دانلود نسخه فشرده بازی Godfall

#دانلود #بازی #Godfall #v2455 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply