دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 - شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Webperon Games است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز بازدیدکننده آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید در سبک شبیه‌سازی است که شما در آن، وظیفه هدایت ماشین آلات سنگین را بر عهده می‌گیرید. از جمله تجهیزات در دسترس شما در این بازی، ماشین‌آلات مخصوص به معدن، صنعت حفاری، ساخت تونل، کامیون مربوط به تخلیه ضایعات ساخت و ساز منازل و … اشاره کرد.

در این بازی، ده‌ها وسیله و ماشین آلات حرفه‌‌ای با دقت و جزئیات بالا به طراحی رسیده‌اند که پلیر می‌تواند کارکرد هریک از آن‌ها را از نگاه نزدیک ببیند و با آن‌ها آشنایی پدا کند. شما در این بازی، به شکلی کاملا آزاد می‌توانید اقدامات و وظایف مختلف را بر عهده گرفته و به اجرای آن بپردازید. ازجمله این اقدامات می‌توان به شبیه‌ساز حمل و نقل، حفاری، راندن کامیون، بولدوزور و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Heavy Machines & Mining Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Heavy Machines & Mining Simulator :

– دارا بودن مدل‌های واقع‌گرایانه از وسایل نقلیه و ماشین آلات صنعتی

– شبیه‌سازی واقعی نقشه‌ها

– فیزیک واقع‌بینانه وسایل نقلیه مختلف

– صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن سیستم ترافیکی هوشمند

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه تغییرات آب و هوایی

– گرافیک بسیار عالی و دیدنی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Heavy Machines Mining Simulator1 150x84 - دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 - شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت Heavy Machines Mining Simulator2 150x84 - دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 - شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت Heavy Machines Mining Simulator3 150x84 - دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 - شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت Heavy Machines Mining Simulator4 150x84 - دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator 1.6.0 - شبیه‌ساز ماشین آلات سنگین و حفاری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Heavy Machines & Mining Simulator,دانلود Heavy Machines & Mining Simulator,دانلود Heavy Machines & Mining Simulator برای اندروید,دانلود بازی Heavy Machines & Mining Simulator برای اندروید,دانلود بازی اندروید 2021,دانلود بازی اندروید Heavy Machines & Mining Simulator

#دانلود #بازی #Heavy #Machines #Mining #Simulator #برای #اندروید #نسخه #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply