دانلود بازی Mr Prepper v1.17k برای کامپیوتر

برای انجام دادن بازی Mr Prepper باید کاملا آماده باشید. هیچ گونه اشتباهی در بازی جای ندارد و باید همواره آماده‌ی خطر کردن باشید. یک جنگ هسته‌ای در هوای شهر وجود دارد و شما باید آماده‌ی همه‌ی آن‌چیزهایی باشید که ممکن است در این شرایط روی دهد. شما باید برای آزادی خود جنگیده و بتوانید با دولت اقتدارگرا کنار بیایید. همه چیز در مورد ساخت و ساز است و باید بقا را به عالی‌ترین حد خود برسانید. در بازی می‌توانید یک پناهگاه زیرزمینی ساخته و خودتان را به بهترین شکل ممکن با کشت و استفاده از ابزارها سرگرم کنید. بازی کم کم گسترش بیشتری خواهد یافت و می‌توانید مکان های جدیدی را نیز برای انجام کارهای بیشتر باز کنید. مواد دیگری هم وجود دارد که با جستجو به آن‌ها خواهید رسید و می‌توانید کارهای اساسی بیشتری را در چنین جهانی به انجام رسانید.

Mr. Prepper v1.17k PC-PLAZA

دانلود-بازی-Mr-Prepper

شما در بازی Mr Prepper می‌توانید با شخصیت‌های سرکش دیگر دیدار کرده و جستجو را به نهایت برسانید. در بازی باید به مخالفت با رژیم پرداخته و در قالب پلیس مخفی به سراغ دیگر بازماندگان بروید. آنها می‌خواهند که شما را گیر انداخته و شما را تحت کنترل داشته باشند. آقای پریپر شخصی است که در یک کشور خاص زندگی می‌کند و زمانی که سرزمین آزادگان بوده است، مسئولیت‌های بزرگی را داشته است. حال دولت جدید همه چیز را تغییر داده است و شما باید با آن مقاله کنید.

بازی Mr Prepper مهارت‌های جدیدی را برای شما یادآور می‌شود و می‌توانید با کاوش به همه چیز دست پیدا کنید. باید از وقت خود بهترین استفاده را کرده و وضع موجود را تغییر دهید. می‌توانید از افرادی استفاده کنید که در برنامه ریزی پناهگاه به شما کمک کرده و اجازه ندهند که هیچ چیزی از حالت تعادل خودش خارج شود. آقای پریپر تصمیم گرفته است که برنامه‌ها و اقداماتش را پنهان کند. اما او باید یاد بگیرید که از توهم زندگی خارج شده و شرایط خاصی را برای خود و تیمش رقم بزند.

info

Mr. Prepper is about being prepared. You know something is wrong. The risk of a nuclear war is in the air and you need to get ready for what’s coming. Struggle for your freedom and deal with the authoritarian government in this survival crafting game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows ® 8/7/Vista/XP

Processor: 3.2 GHz Dual Core Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: nVidia GeForce 520M or Intel HD 4000

DirectX: Version 9.0c

Storage: 5 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 64-bit or newer

Processor: 3.2 GHz Quad Core Processor

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce 970, Radeon RX 580 or equivalent with 4GB of video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی کامپیوتر,تلاش برای بقا,شبیه سازی,دانلود Mr Prepper,دانلود Mr Prepper لینک نیم بها,دانلود بازی Mr Prepper,دانلود بازی شبیه ساز برای pc,دانلود بازی کامپیوتر Mr Prepper,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,دانلود رایگان Mr Prepper,دانلود مستقیم Mr Prepper,نقد بازی Mr Prepper

#دانلود #بازی #Prepper #v117k #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply