دانلود بازی Nebuchadnezzar v1.2.0 برای کامپیوتر

در بازی Nebuchadnezzar قرار است که یک اثر کلاسیک شهرسازی را مشاهده کرده و ساعت‌ها به تجربه‌ی آن بنشینیم. این بازی بازیکنان را به یک تجربه‌ی تاریکی و فرهنگی دعوت می‌کند و می‌توانید در کارزار بزرگی حضور داشته باشید که المان‌های سازندگی و نبرد در آن جریان دارد. شهرهای تاریکی بازی پر از بناهای باشکوه است و شما می‌توانید روی تمام آن‌ها حکمرانی داشته باشید. گیم‌پلی بازی طوری دنبال می‌شود که می‌توانید نظارت کاملی روی تولید محصولات کشاورزی داشته باشید. شما باید محصولات کشاورزی را در بازی توسعه داده و کالاهای متناسبی را به شهرهای دیگر ارسال کنید. شما جمعیت خود را برحسب همین کالاهای کشاورزی توسعه خواهید داد و می‌توانید کم کم از یک قبیله به یک شهر تبدیل شوید. شما به‌عنوان یک مبتدی باید کارها را به‌صورت ساده شروع کرده و سپس استراتژی‌های جذابی را روی سرزمین خود پیاده‌سازی کنید.

Nebuchadnezzar v1.2.0 PC-PLAZA

دانلود-بازی-Nebuchadnezzar

مطالب مرتبط

در بازی Nebuchadnezzar جستجو نقش مهمی را ایفا می‌کند و شما باید بیش از ده ماموریت تاریخی را در بازی به سرانجام برسانید. شما در سرزمین‌های باستان حرکت خواهید کرد و می‌توانید فتوحات مختلف را تجربه کنید. یکی از این فتوحات جذاب، مربوط به فتح بابل توسط ایرانیان در قرن ششم قبل از میلاد است. هر ماموریت در این بازی یک دوره زمانی متفاوت را نشان می‌دهد و شاهد این خواهیم بود که تاریخ چگونه رقم خورده است. حال شما می‌توانید در یک این جناحین باشید و تجربه‌ی متفاوتی را ایجاد کنید.

بازی از بناهای تاریخی بسیار جذابی تشکیل یافته است و می‌توانید به‌صورت پیچیده، خودتان نیز آن‌ها را تولید کنید. شما طراحی چنین معماری‌هایی هستید و می‌توانید به کمک بازیکنان دیگر، یک تجربه‌ی مشترک نیز ایجاد کنید. ساخت بناها، یکی از مهمترین ماموریت‌های شما است و هرکدام از آن‌ها نیز دارای مکان خاصب است. بنابراین اگر از طرفداران چنین تجربه‌هایی هستید، هرگز فرصت تجربه‌ی این بازی را از دست ندهید.

info

Nebuchadnezzar is a classic isometric city builder game inviting players to experience the mysterious history and culture of ancient Mesopotamia. In the campaign, players get to rule over influential historical cities filled with magnificent monuments.

Build your city while you oversee the manufacturing of different agriculture and goods for your population. Solve problems, prevent population loss, trade with other cities, handle foreign relationships, take care of varying population classes and employee types across various industries and services, and many more. Nebuchadnezzar’s gameplay is geared towards all types of players: from beginners of the genre to experienced strategists.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Intel i3+ and equivalents

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI Radeon HD 6750 / NVIDIA GeForce 320 / Intel HD 4000, 1024MB VRAM required

Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7+

Processor: Intel i3+ and equivalents

Memory: 2 GB RAM

Graphics: ATI Radeon HD 6750 / NVIDIA GeForce 320 / Intel HD 4000, 1024MB VRAM required

Storage: 1 GB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,بازی Nebuchadnezzar,بازی استراتژی 2021 برای pc,دانلود بازی Nebuchadnezzar,دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر,دانلود بازی سبک city building برای pc,دانلود بازی کم حجم 2021 برای pc,دانلود رایگان بازی Nebuchadnezzar,نقد بازی Nebuchadnezzar

#دانلود #بازی #Nebuchadnezzar #v120 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply