دانلود شیپور Sheypoor 6.3.2 – برنامه شیپور برای اندروید |‌ یاس دانلود

دانلود شیپور Sheypoor 2.1.5 – برنامه شیپور برای اندروید

 

دانلود شیپور برای اندروید

| نرم افزار Sheypoor برای اندروید |

 

شیپور Sheypoor 6.3.2 آخرین نسخه از اپلیکیشن محبوب و بسیار پرطرفدار شیپور برای کاربران اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است. اگر به یاد داشته باشید ، در گذشته خرید و فروش محصولات دست دوم و کارکرده بازارهایی مخصوص به خود را داشت ، تنها رسانه ی خرید و فروش اینگونه محصولات ، نیازمندی های روزنامه ها بوده اند. امروزه پیشرفت تکنولوژی و ارائه ایده ای بی نظیر از سوی برنامه نویسان ایرانی ، این سنت قدیمی را از میان برده و آن را با روشی جدید و بسیار نوآورانه جایگزین کرده است. شیپور نام یک اپلیکیشن کاملا فارسی است که شما به سادگی می توانید در آن کالاهای مورد نظر خود را به فروش رسانده و یا کالاهای دیگران را مشاهده کنید و در صورت تمایل به فروشندگان آنان پیشنهاد قیمت بدهید. در صورتی که شما قصد فروش یک گوشی تلفن همراه و خریداری یک مدل جدیدتر را داشته باشید ، بهتر است خودتان به کمک اپلیکیشن شیپور دست به کار شوید ! تنها کافیست یک آگهی رایگان در شیپور درج کنید و با ارائه یک روش ارتباطی ، منتظر تماس خریداران و پیشنهادهای قیمت آنان باشید. شیپور امکان خرید و فروش آنلاین انواع محصولات ، ارائه خدمات ، معاملات املاک ، اتومبیل و بسیاری دیگر از موضوعات را صرف نظر از محل جغرافیایی برای شما فراهم می کند و با ایجاد یک فضای امن و رایگان ، تحولی نو را در خرید و فروش های اینترنتی و بازارچه محصولات دوم بوجود آورده است. از برنامه های مشابه و قدرتمند شیپور می توان به اپلیکیشن دیوار اشاره کرد.

در شیپور می توانید انواع اجناس قدیمی ، کلکسیون ، مسکن ، زمین ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، گوشی موبایل ، کامپیوتر ، قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر ، لوازم الکترونیکی ، لوازم صوتی و تصویری ، کتاب ، کلکسیون کتاب ها و کتابخانه ، مبلمان ، وسایل خانگی و… را خرید و فروش کنید. دیگر نیازی به حضور واسطه و دلال در مشتری ها نیست ! از آنجا که درج آگهی در شیپور رایگان است ، شما می توانید آگهی های خرید یا فروش محصولات مورد نظرتان را به طور رایگان در معرض دید صدها هزار کاربران ایرانی قرار دهید و شانس معامله موفق خود را تا حد بسیاری بالا ببرید. از شیپور می توانید برای اطلاع از قیمت های اجناس و مقایسه آن ها با همدیگر نیز استفاده کنید ؛ برای درج آگهی تنها کافیست استان و شهر محل سکونت خود را انتخاب کنید ، اگر قصد خرید یک محصول را دارید می توانید با انتخب شهر محل زندگی ، نزدیک ترین فروشنده های جنس مربوطه را پیدا کرده و آنان را با هم مقایسه کنید و در صورتی تمایل با فروشنده آنان از طریق تلگرام ، شماره تماس و یا ایمیل ارتباط برقرار کنید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار شیپور را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تغییرات در نسخه جدید:

– اضافه شدن پروفایل مشاوران املاک
– اضافه شدن پیام آماده در چت آگهی های املاک و خودرو
– رفع برخی مشکلات جزئی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Shey1 Shey2 Shey3

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود نرم افزار آندروید,آخرین ورژن شیپور برای اندروید,برنامه شیپور برای اندروید,خرید و فروش اجناس دست دوم در اندروید,دانلود Sheypoor برای اندروید,دانلود Sheypoor جدید برای اندروید,دانلود اپلیکیشن شیپور برای اندروید,دانلود برنامه Sheypoor برای اندروید,دانلود برنامه شیپور اندروید,دانلود برنامه شیپور برای اندروید,دانلود شیپور اندروید,دانلود شیپور اندروید جدید,دانلود شیپور برای اندروید,دانلود نرم افزار برای اندروید,دانلود نرم افزار شیپور برای اندروید,شیپور android,شیپور اندروید,شیپور برای اندروید,نرم افزار برای اندروید,نرم افزار شیپور,نرم افزار شیپور برای اندروید

#دانلود #شیپور #Sheypoor #برنامه #شیپور #برای #اندروید #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply