Udemy – Advanced Speed Reading and Powerful Vocabulary Builder

آموزش سرعت خوانی و ساخت واژگان قدرتمند

فیلم-آموزش-Advanced-Speed-Reading-and-Powerful-Vocabulary-Builder

فیلم آموزش Advanced Speed Reading and Powerful Vocabulary Builder روی تندخوانی کاربران کار خواهد کرد و می‌توانید با تکنیک‌های مطرح شده سرعت خواندن خود را دو برابر کنید. می‌توانید با استراتژی جذابی می‌توانید جلو رفته و واژگان قدرتمندی را بسازید. ماین دوره برای دانشجویان بسیار مناسب بوده و می‌توانید در مراحل اولیه هم به مهارت زیادی تسلط پیدا کنید. خواندن یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برای دستیابی به دانش جدید می‌هوانید داشته باشید. اطلاعات با تندخوانی سریع‌تر برای شما فراهم خواهد شد. موثرترین و کارآمدترین روش‌ها در این دوره بررسی شده و می‌توانید ذهن خود را برای آن آماده کنید.

با فیلم آموزش Advanced Speed Reading and Powerful Vocabulary Builder می‌توانید تمرکز بیشتری در خواندن داشته باشید و اوقات فراغت شما هم به خوبی پر خواهد شد. تمرکز در این زمینه بسیار مهم است و ذهن هم بدون حواس پرتی می‌تواند به این کار ادامه دهد. حرکات چشم خود را می‌توانید تنظیم کرده و استراتژی‌های بهتری در این زمینه داشته باشید. می‌توانید حرکات کمتری در حین خواندن داشته و خیلی سریع‌تر به پیش بروید. انحرافات ذهنی خود را می‌توانید دور کرده و غلظت بالاتری از خواندن خود کسب کنید. این دوره با آرامش دنبال شده و مدرس هم روش‌های جالبی برای این منظور در نظر گرفته است.

فیلم-آموزش-Advanced-Speed-Reading-and-Powerful-Vocabulary-Builder

info

2X Your Reading Speed with Advance Speed Reading Techniques. Build a Powerful Vocabulary with Visual Spelling Strategy. Extremely useful for students from Grade 6 and Above. Enroll and Get the Competitive Edge. Master these skills at an early stage. 
Reading is one of the most important skills to be able to gain new knowledge or access information. So, how can we do reading in the most effective and efficient way?

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.