Udemy – SQL Server Integration Services

آموزش خدمات یکپارچه سازی SQL Server

فیلم-آموزش-SQL-Server-Integration-Services

با فیلم آموزش SQL Server Integration Services می‌توانید راه حل‌های عالی و پیچیده‌ای را در زمینه استخراج، تبدیل و لودینگ داده‌ها یاد بگیرید. با این دوره می‌توانید پایگاه داده خود را طراحی کرده و المان‌های مختلف آن را ایجاد کنید. می‌توانید مدیریت بسته داده‌ها را انجام داده و نیازهای کسب و کار خود را برطرف کنید. با این دوره می‌توانید داده‌های خود را استخراج کرده و ادغام آن‌ها را برعهده بگیرید. ابزارهای متنوعی در این دوره به شما داده خواهد شد و می‌توانید اشکال یابی داده‌های خود را هم داشته باشید. این دوره پیکربندی و گسترش داده ها را آموزش خواهد داد و حتی می‌توانید روی امنیت داده‌های خود هم کار کنید.

با دوره آموزشی SQL Server Integration Services می‌توانید نظارت کاملی روی سرویس و پیکربندی داده‌های خود داشته باشید و با مدل شی گرایی نیز آشنا شوید. این دوره از آموزش‌های مربوط به پایگاه داده تشکیل یافته است و می‌توانید وظایف کنترلی جریان داده را برعهده بگیرید. با این دوره می‌توانید محدودیت‌های اولویت بندی داده‌ها را یاد گرفته و از متغیرهای مختلف نیز استفاده کنید. این دوره می‌تواند روند و مدیریت اتصال داده‌ها را هم به شما آموزش داده و پارامترهایی را به شما معرفی کند که از طریق آن بتوانید از نسخه فعلی SSIS برای دستیابی به خواس داده‌ها استفاده کنید.

فیلم-آموزش-SQL-Server-Integration-Services

info

It contains extracting the data from one more sources with the help of source adapters, performing transformations and loading the data into one more destinations with the help of destination adapters.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.