دانلود مجله House and Home – اکتبر 2021

House & Home – خانه و کاشانه

| شماره اکتبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-House-and-Home

مجله House and Home در هر شماره از خود، به خانه‌های زیبا اشاره خواهد کرد و المان‌های هرکدام را مورد بررسی قرار می‌دهد. می‌توانید محصولات جدید و جذاب برای زیبا سازی دکوراسیون خانه را بررسی کرده و استایل‌های جالب را در این زمینه نمودار کنید. طراحان زیادی در این شماره‌ها مقاله‌های خودشان ارائه می‌کنند و می‌توانید از دستورالعمل‌ها و نکاتی استفاده کنید که برای پروژه‌های DIY نیز استفاده خواهند شد. داغ‌ترین طرح‌های دکوراسیون هم در این مجله‌ها به‌صورت کامل بررسی می‌شوند.

سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره با اتاق‌های کوچک و طراحی دکوراسیون آن آشنا خواهید شد. شما می‌توانید طوری این اتاق‌ها را تغییر چیدمان دهید که بیشترین فضا را در اختیار داشته و زندگی بسیار جالبی در آن تجربه کنید. در ادامه از یکسری کارهای جالب برای داشتن حس بهتر در چنین اتاق‌هایی هم رونمایی خواهیم کرد.

مجله-House-and-Home

اکتبر ۲۰۲۱

این شماره شما را را اتاق‌های زیبا آشنا کرده و المان‌های مهم را در این زمینه بررسی می‌کنید. می‌توانید طراحی کلاسیک یا مدرن را به خانه خود هدیه آورده و تغییرات لازم را بعد از مدت‌ها انجام دهید. حتی می‌توانید فصل به فصل این تغییرات را بیشتر کنید.

مجله-House-and-Home

info

Each issue, you’ll tour beautiful homes, discover exciting new stores and products and be inspired by decorating advice from design authority Lynda Reeves, editor Beth Hitchcock and a host of talented designers and stylists. Get House & Home digital magazine subscription today for DIY projects, recipes and tips on entertaining, and meet the hottest designers making news.

رمز فایل: www.downloadha.com

مجله,معماری و دکوراسیون,دانلود رایگان مجله House and Home,دانلود شماره جدید مجله House and Home,دانلود مجله House and Home,دانلود مجله House and Home با لینک مستقیم,دانلود مستقیم مجله House and Home

#دانلود #مجله #House #Home #اکتبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply