دانلود مجله New Scientist – شماره 11 سپتامبر

New Scientist – دانشمند جدید

| شماره ۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-New-Scientist

مجله New Scientist به جدیدترین تحولات علم و فناوری پرداخته و تاثیرات آن را در زندگی کنونی انسان بررسی می‌کند. می‌توانید با بهترین دانشمندان همراه شده و مقاله‌های آن را در زمینه‌های مختلفی که در جهان به رسیده است، بررسی کنید. تحریریه اخبار نیز سعی کرده که پیشرفت‌های موجود در این زمینه را به‌صورت کامل بررسی کرده و به زبانی مختصر و روشن آن‌ها را برای شما شرح دهد. کشفیات جدید و پیشرفت‌های صورت گرفته در زندگی روزمره امروز نیز بررسی شده و علم در آینده نیز مورد بررسی جالبی قرار می‌گیرد.

۱۴ آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با دنیای واکسن کووید ۱۹ همراه شده و اتفاقات افتاده در جهان را در این راستا بررسی کنید. از فایزر و مدرنا خواهیم گفت که به‌عنوان مهم‌ترین واکسن‌های پیشگیری از کرونا شناخته می‌شوند. تمام اطلاعات لازم در زمینه واکسن در این شماره بررسی خواهد شد.

مجله-New-Scientist

۲۱ آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید به مباحث خارج از جهان عرب پرداخته و انسانیت را در این سرزمین بررسی کنید. به سراغ اتفاقاتی خواهیم رفت که در کشورهای عرب رخ داده و گزارش‌های ویژه‌ای هم در این راستا منتشر شده است که خواندن آن‌ها اطلاعات خوبی به ما خواهد داد.

مجله-New-Scientist

۲۸ آگوست ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با علم کوانتوم آشنا شده و پیشرفت‌های صورت گرفته را در این راستا بررسی کنید. می‌توانید با پیشرفت‌هایی که ارتش نازی در غنی سازی اورانیوم داشتند همراه شده و چند گزارش جالب را در این زمینه مطالعه کنید. بحث‌های دیگری هم در مورد پاسپورت‌هایی مطرح خواهد شد که در دوران کرونا صادر می‌شوند.

مجله-New-Scientist

۴ سپتامبر ۲۰۲۱

در این شماره می‌توانید با واقعیات کرونا همراه شده و اطلاعات مختلف موجود در آن را در کنار هم دیگر قرار داده و با یک تحلیل درست، با جهانی که کرونا ساخته است، آشنا شوید. در ادامه اطلاعات جدید کشف شده از سیاره مریخ نیز همراه خواهید شد.

مجله-New-Scientist

۱۱ سپتامبر ۲۰۲۱

در شماره جدید مجله دانشمند جدید می‌توانید با پیشنهاداتی روبرو شوید که در زندگی روزمره می‌توانند به شما کمک کنند. از روند تغذیه و میزان خواب و اقلام استفاده شده گرفته تا مسافرت‌هایی که می‌توانند به شما کمک کنند تا روحیات و زندگی بهتری داشته باشید.

مجله-New-Scientist

info

New Scientist covers the latest developments in science and technology that will impact your world. New Scientist employs and commissions the best writers in their fields from all over the world. Our editorial team provides cutting-edge news, award-winning features, and reports, written in concise and clear language that puts discoveries and advances in the context of everyday life today and in the future.

رمز فایل: www.downloadha.com

علمی,مجله,دانلود New Scientist,دانلود رایگان مجله New Scientist,دانلود شماره جدید مجله New Scientist,دانلود مجله New Scientist,مجله New Scientist

#دانلود #مجله #Scientist #شماره #سپتامبر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply