دانلود مجله The Nation – شماره 28 ژوئن 2021

مجله The Nation – ملت

| شماره ۲۸ ژوئن ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-The-Nation

مجله The Nation را می‌توانیم قدیمی‌ترین مجله هفتگی در آمریکا بدانیم که به‌ مسائل مختلفی در حوزه سیاست پرداخته و فرهنگ مردم آمریکا را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مجله همچنان به‌طور منظم در آمریکا منتشر شده و تحلیل‌های سیاسی جامعی در مورد عقاید مردم آمریکا داشته و سعی می‌کند که مهم‌ترین اخبار و اطلاعات پیرامون این موارد را به‌صورت هفتگی منتشر کند. فرهنگ‌های مترقی مختلفی در آمریکا وجود دارد که جای تحلیل بسیار داشته و این مجله قدیمی نیز سعی کرده است که آن‌ها را به‌صورت کامل پوشش دهد. بنابراین با ما همراه باشید تا شماره‌های مختلف این مجله را به‌صورت منظم در اختیار شما قرار دهیم.

۲۲ مارس ۲۰۲۱

در این شماره از مجله The Nation، قرار است که به والدین و عشقی که می‌توانند نسبت به فرزندان خود داشته باشند، بپردازیم. مجله اطلاعات کاملی در مورد نحوه رفتار والدین در آمریکا پرداخته و شیوه‌های تربیتی را در فضای سیاسی آمریکا بررسی می‌کند. این اطلاعات به ما کمک می‌کند که در مورد رشد و نمو افرادی که آینده‌ی آمریکا را در اختیار دارند، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

مجله-The-Nation

۵ آوریل ۲۰۲۱

شماره ۵ آوریل مجله The Nation به مسئله نژادپرستی و وضعیت بد سیاه پوستان در کشور آمریکا پرداخته و سعی می‌کند که نگاه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشید. این موضوع را ریشه یابی کرده و سعی خواهیم کرد که نظر تحلیل گران مختلف را نیز داشته باشیم.

مجله-The-Nation

۱۹ آوریل ۲۰۲۱

شماره آوریل مجله The Nation به مسائل مختلف سیاسی در کشور آمریکا پرداخته و سعی می‌کند که روی تغییرات ایجاد شده نیز تحلیل جامعی داشته باشد. کاریکاتورهای جذابی در این زمینه خواهیم داشت و می‌توانید به‌صورت مفهومی به آن‌ها نگاهی داشته باشید.

مجله-The-Nation

۳ می ۲۰۲۱

این شماره از مجله به سراغ تئاترهایی می‌رود که تحت الشعاع ویروس کرونا قرار گرفته است و هم اکنون در وضعیت بدی قرار دارد. بخش دیگری از مجله له نقش ترور نژاد پرستانه در سیاست آمریکا پرداخته و سعی می‌کند که نظرات ژورنالیست‌های مختلف را نیز در این زمینه بررسی کند. از تاثیر رسانه‌های اجتماعی در این زمینه خواهیم گفت و می‌توانیم تحلیلی روی سیاست آمریکا در زمینه سیاه پوستان داخل کشور نیز داشته باشیم.

مجله-The-Nation

۱۷ می ۲۰۲۱

این شماره از شروع فصلی خواهد گفت که متفاوت‌تر از همیشه برای مردم آمریکا شروع شده است. از شخصیت‌های مهم صحبت کرده و سپس به سراغ اتفاقات خوب آن‌ها خواهیم رفت.

مجله-The-Nation

۳۱ می ۲۰۲۱

در این شماره عدالت آمریکایی را بررسی کرده و خواهیم دید که سیاست فرمانداران ایالت چه تفاوت‌هایی در طول این سال‌ها داشته است. از غذاهای آمریکایی صحبت کرده و روند پیشرفت آن‌ها را در تمدن‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. این سری سری هم به اتفاقات سیاسی و اخبار مهم پیرامون آن اختصاص پیدا کرده است.

مجله-The-Nation

۱۴ ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره قصد داریم که به سراغ دموکراسی رفته و آن را در کشورهای مختلف از جمله چین بررسی کنیم. این بررسی بیشتر حالت مقایسه داشته و سپس دوباره به آمریکا و تحلیل آن خواهیم پرداخت. از سخنرانی فرمانداران سخن گفته و اتفاقات اخیر را بررسی می‌کنیم.

مجله-The-Nation

۲۸ ژوئن ۲۰۲۱

این شماره از مجله به مسائل نژاد پرستی در وال استرین می‌پردازند. از ایالت آریزونا بیشتر صحبت کرده و اتفاقات رخ داده در آن را بررسی می‌کنیم. از قوانین خواهیم گفت که سرنوشت آمریکا را در دستان خود گرفته و گاهی اوقات چالش‌هایی هم به همراه داشته است.

مجله-The-Nation

info

The Nation is the oldest continuously published weekly magazine in the United States, covering progressive political and cultural news, opinion, and analysis.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

فرهنگ و هنر,مجله,دانلود رایگان مجله مجله The Nation,دانلود شماره جدید مجله The Nation,دانلود مجله سیاسی آمریکا,دانلود مجله فرهنگی,دانلود مجله مجله The Nation,دانلود مجله مجله The Nation لینک نیم بها,دانلود مجله ملت آمریکا,دانلود مستقیم مجله مجله The Nation,مجله مجله The Nation

#دانلود #مجله #Nation #شماره #ژوئن

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply