دانلود Abelssoft AntiRansomware 2021 v21.93.28318 محافظت در برابر باج افزارها

دانلود Abelssoft AntiRansomware 2021 v21.93.28318 - محافظت از سیستم در برابر باج افزارها

 

دانلود Abelssoft AntiRansomware

| محافظت از سیستم در برابر باج افزارها |

 

Abelssoft AntiRansomware 2021 v21.93.28318 نام یک ابزار جدید و قدرتمند در زمینه محافظت از سیستم در برابر خطر حمله باجگیرها است که می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم آورد. همانطور که می‌دانید، نسل تازه ویروس‌ها و بدافزارهای سیستمی در رایانه، روز به روز دست به فعالیت‌های خطرناک‌تری می‌زنند. باجگیر یا باج افزار، نسل جدید اینگونه ابزارهای مخرب است که می‌تواند با محدود ساختن امکان دسترسی به فایل‌ها و اطلاعات شخصی شما در سیستم، از شما طلب پرداخت پول کند! اینگونه ابزارهای مخرب که طی چند سال اخیر شمار بسیار زیادی به لیست بلند بالای آن اضافه شده است، تنها با یک بی‌احتیاطی وارد سیستم شده و فعالیت مخرب خود را با قفل کردن اطلاعات شما شروع می‌کنند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، یک نرم افزار ضد باجگیر جدید را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند به بهترین شکل ممکن از سیستم شما در برابر اینگونه خطرات محافظت نماید. این نرم افزار امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید فضایی امن را در سیستم به وجود آورید که هیچگونه ابزاری از این دست توان ورود به سیستم و آلوده‌سازی آن را نداشته باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Abelssoft AntiRansomware را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Abelssoft AntiRansomware :

– امکان محافظت کاربر از خطرات باج افزارها

– امکان حفاظت دائم از اطلاعات شخصی کاربر در برابر اینگونه خطرات

– امکان نمایش اطلاعات مفید در مواقع آلوده شدن سیستم به باج افزار

– حفاظت ساده و قدرتمند در پس‌زمینه سیستم

– دارا بودن الگوریتم‌هایی هوشمند و پرسرعت

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Abelssoft AntiRansomware.cover1  300x209 - دانلود Abelssoft AntiRansomware 2021 v21.93.28318 - محافظت از سیستم در برابر باج افزارها

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

ضد هک و جاسوسی,نرم افزار امنیتی,Abelssoft AntiRansomware,دانلود Abelssoft AntiRansomware,دانلود Abelssoft AntiRansomware با لینک مستقیم,دانلود Abelssoft AntiRansomware برای ویندوز 10,دانلود Abelssoft AntiRansomware جدید,دانلود آخرین ورژن Abelssoft AntiRansomware,دانلود برنامه Abelssoft AntiRansomware,دانلود نرم افزار Abelssoft AntiRansomware,دانلود نسخه جدید Abelssoft AntiRansomware

#دانلود #Abelssoft #AntiRansomware #v219328318 #محافظت #در #برابر #باج #افزارها

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply