دانلود Bandizip Enterprise 7.19 نرم افزار مدیریت فایل های فشرده

دانلود Bandizip 5.17 Build 12973 + Portable - نرم افزار مدیریت فایل های فشرده

 

دانلود Bandizip

| نرم افزار مدیریت فایل های فشرده |

 

Bandizip Enterprise 7.19 x64 نام یک نرم افزار جدید و حرفه ای، در زمینه کار با فرمت های نرم افزارهایی نظیر WinZip, 7-Zip, WinRAR است. امروزه نرم افزارهای متعددی به منظور مدیریت فایل های فشرده در محیط سیستم عامل ویندوز وجود دارند، در این مطلب از سایت یاس دانلود، شما کاربران و بازدیدکنندگان گرامی را با یک نرم افزار رایگان به منظور مدیریت فایل های فشرده با انواع فرمت های ZIP, 7Z, RAR, ALZ, EGG, TAR, BH, LZH, GZ, BZ2, ISO, CAB, WIM, XZ, ARJ, Z آشنا می کنیم. دیگر برای کار با انواع فرمت های فشرده، نیاز به نرم افزارهای مخصوص هریک ندارید، چرا که می توانید با یک نرم افزار رایگان، تمامی این فرمت ها را یکجا مدیریت کنید.

کاربران با استفاده از این نرم افزار همچنین می توانید آرشیوهایی را با فرمت اجرایی EXE ایجاد کرده و در صورت حجیم بودن محتوا، آنان را به صورت تکه تکه ایجاد کنند. این نرم افزار با دارا بودن الگوریتم فشرده سازی با سرعت بسیار بالا، شما را قادر می سازد با عمل Drag & Drop سریعاً فایل های خود را درون آرشیو قرار دهید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Bandizip را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Bandizip :

– پشتیبانی کامل از فرمت های AR(part1.rar, r01), ACE, AES, ALZ, APK, ARJ, BH, BIN, BZ, BZ2, CAB, EGG, GZ, J2J, JAR, IMG, IPA, ISZ, LHA, LZMA, PMA, TBZ, TBZ2, TGZ, TLZ, TXZ, UDF, WAR, WIM, XPI, XZ, Z

– بدون نیاز به فعال سازی و کرک، کاملاً رایگان

– پشتیبانی از Unicode

– رفع مشکل فشرده نشدن فایل ها در حین استفاده از فانکشن High Speed Archiving

– قابلیت استخراج محتوای فایل های فشرده با Drag & Drop

– امکان تهیه آرشیوهای EXE و یا فایل های تکه تکه

– امکان رمزگذاری قدرتمند فایل ها

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار فشرده سازی,نرم افزار کاربردی,Bandizip,دانلود Bandizip,دانلود Bandizip با لینک مستقیم,دانلود Bandizip برای ویندوز 10,دانلود Bandizip جدید,دانلود آخرین ورژن Bandizip,دانلود برنامه Bandizip,دانلود نرم افزار Bandizip,دانلود نسخه جدید Bandizip

#دانلود #Bandizip #Enterprise #نرم #افزار #مدیریت #فایل #های #فشرده

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply