دانلود CoffeeCup HTML Editor 17.0 Build 865 نرم افزار ویرایش صفحات وب

دانلود CoffeeCup HTML Editor 17.0 build 864 - نرم افزار ویرایش صفحات وب

 

دانلود CoffeeCup HTML Editor

نرم افزار ویرایش صفحات وب

 

CoffeeCup HTML Editor 17.0 Build 865 نام یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی است که به شما در ویرایش صفحات وب کمک می کند و دیگر نیاز به طراحی و از اول شروع کردن ندارید چون با استفاده از این نرم افزار فقط کافیست چند کد را دست کاری کنید تا معجزه این نرم افزار را ببینید. به گفته شرکت سازنده این نرم افزار میتواند اینده درخشانی در ویرایش و طراحی صفحات وب داشته باشد چون این نرم افزار با محیط کاربردی و قابلیت هایی که دارد کار را برای طراحان و دارندگان وب سایت آسان کرده است. این نرم افزار فکری هم برای آنان که زبان HTML بلد نیستند کرده است میتوانید با Drag And Drop تصاویر یا چیزهای دیگر را به راحتی و با چندکلیک ساده به قالب خود اضافه کنید.

از قابلیت های این نرم افزار میتوان به دارای دو موتور طراحی (HTML و CSS ) ، قابلیت Drag And Drop برای آنان که HTML بلد نیستند ، امکان تغییر بک گراند قالب ، امکان طراحی فرم تماس و … ، دارای ابزارهای بسیار زیاد ، قابلیت نمایش مجازی قالب ، قابلیت بهینه سازی قالب طراحی شده و… اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم نرم افزار CoffeeCup HTML Editor را از دست ندهید و هم اکنون آن را به صورت کاملا رایگان از یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

برخی از قابلیت های این نرم افزار :

– دارای دو موتور طراحی (HTML و CSS )

– قابلیت Drag And Drop برای آنان که HTML بلد نیستند

– امکان تغییر بک گراند قالب

– امکان طراحی فرم تماس و…

– دارای ابزارهای بسیار زیاد

– قابلیت نمایش مجازی قالب

– قابلیت بهینه سازی قالب طراحی شده

– و …

 

(برای مشاهده در ابعاد اصلی بر روی عکس کلیک نمایید)

CoffeeCup HTML Editor

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

طراحی وب,نرم افزار کاربردی,CoffeeCup HTML Editor,دانلود CoffeeCup HTML Editor,دانلود HTML Editor,دانلود برنامه CoffeeCup HTML Editor,دانلود نرم افزار CoffeeCup HTML Editor,دانلود نرم افزار CoffeeCup HTML Editor با لینک مستقیم,دانلود نرم افزار ویرایش سایت,دانلود نرم افزار ویرایش صفحه وب,دانلود نرم افزار ویرایش قالب,دانلود نرم افزار ویرایش قالب وب سایت,دانلود نرم افزار ویرایش قالب وبلاگ,دانلود نرم افزار ویرایش قالب وردپرس,دانلود نرم افزار ویرایش وبلاگ,نرم افزار CoffeeCup HTML Editor

#دانلود #CoffeeCup #HTML #Editor #Build #نرم #افزار #ویرایش #صفحات #وب

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply