دانلود Ferdi 5.6.1 – گردآوری کلیه سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین در یک اپلیکیشن |‌ یاس دانلود

دانلود Ferdi 5.6.1 - گردآوری کلیه سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین در یک اپلیکیشن

 

دانلود Ferdi

| گردآوری کلیه سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین در یک اپلیکیشن |

 

Ferdi 5.6.1 نام یک محصول نرم افزاری جدید و کاربردی است که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید کلیه سرویس‌های پیام‌ررسان آنلاین و خدمات آن‌ها را در یک محیط در کنار هم قرار داده و همه آن‌ها را از طریق یک محیط مدیریت کنید. این اپلیکیشن، از تمامی سرویس‌های چت و گفتگوی آنلاین پشتیبانی دارد و شما می‌توانید از طریق حساب کاربری خود به هریک از آن‌ها وارد شده و از طریق همین نرم افزار حساب واتس‌اپ، تلگرام، وی‌چت و … را مدیریت کنید.

با وجود اپلیکیشن‌های مختلف پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی متنوع، بعضا پیش آمده که کاربر بخواهد به کلیه مخاطبان خود در یک محیط دسترسی داشته باشد. برخی از واتس‌اپ استفاده می‌کنند؛ برخی در فیسبوک مسنجر، عده‌ای در اسکایپ، وی‌چت، تلگرام و … هستند. بنابراین، مخاطبان ما ممکن است در تعدادی از این شبکه‌ها حضور داشته و در تعدادی دیگر نداشته باشند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم که می‌تواند تمامی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی را در یک محیط با هم گردآوری کند. با این برنامه، شما می‌توانید در یک محیط گرافیکی مستقل، به کلیه سرویس‌های پیام‌رسان و چت آنلاین دسترسی داشته و به سرعت با دوستان و مخاطبان خود در هریک از این حساب‌ها در ارتباط باشید. هم اکنون می توانید نرم افزار Ferdi را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Ferdi :

– امکان گردآوری کلیه اکانات‌ها در یک سرویس زیبا با قابلیت کارکرد آسان

– پشتیبانی از Slack, WhatsApp, WeChat, Messenger, Telegram, Google Hangouts, Skype, Zendesk و …

– امکان تعریف و راه‌اندازی چندین سرویس مختلف و دسترسی سریع به رویدادهای جدید در هریک از آن‌ها

– دارا بودن نوتیفیکیشن مخصوص برای هر حساب کاربری

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Ferdi.cover1  300x225 - دانلود Ferdi 5.6.1 - گردآوری کلیه سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین در یک اپلیکیشن Ferdi.cover2  300x225 - دانلود Ferdi 5.6.1 - گردآوری کلیه سرویس‌های پیام‌رسان آنلاین در یک اپلیکیشن

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اینترنت,نرم افزار پیام رسان,Ferdi,دانلود Ferdi,دانلود Ferdi با لینک مستقیم,دانلود Ferdi برای ویندوز 10,دانلود Ferdi جدید,دانلود آخرین ورژن Ferdi,دانلود برنامه Ferdi,دانلود نرم افزار Ferdi,دانلود نسخه جدید Ferdi

#دانلود #Ferdi #گردآوری #کلیه #سرویسهای #پیامرسان #آنلاین #در #یک #اپلیکیشن #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply