دانلود Serif Affinity Publisher 1.9.2.1035 x64 ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ

دانلود Serif Affinity Publisher 1.9.2.1035 - ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ

 

دانلود Serif Affinity Publisher

| ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ |

 

Serif Affinity Publisher 1.9.2.1035 نام یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه طراحی گرافیکی است که افراد فعال در حوزه طراحی انواع جلد مجلات، پوسترها و … می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید به شیوه‌ای خلاقانه تصاویر خود را با متون دلخواه‌تان ترکیب کرده و در طراحی جلد، بروشور، کتاب، پوستر و … از آنان بهره ببرید. این نرم افزار یک مجموعه عظیم از انواع ابزارهای مفید برای کار طراحان گرافیکی را در خود جای داده است که با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانید کیفیت کار خود را به سطوح بالاتر ارتقا دهید.

نرم افزار فعلی یک ابزار فوق پیشرفته و جدید در زمینه ابزارهای انتشارات گرافیکی است که می‌تواند نحوه تعامل شما با عناصر گرافیکی مختلف را به کلی تغییر دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید نوشته‌هایی بسیار زیبا و حرفه‌ای را طراحی کرده و آن را به تصاویر گرافیکی خود اضافه نمایید. صدها هزار گرافیست حرفه‌ای در سراسر دنیا، این نرم افزار را برای طراحی آثار دلخواه خود مورد استفاده قرار می‌دهند، از این روی به شما علاقه‌مندان و فعالان به حرفه گرافیک هم پیشنهاد می‌کنیم استفاده از این نرم افزار را برای انجام پروژه‌های طراحی خود در دستور کار قرار دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Serif Affinity Publisher را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Serif Affinity Publisher :

– دارا بودن یک محیط گرافیکی زیبا و کاربرپسند مناسب با فعالیت علاقه‌مندان به حرفه گرافیک

– دارا بودن امکانات فوق‌العاده برای طراحی لایوت‌های چشم‌نواز و خیره‌کننده

– امکان ترکیب متن با تصاویر برای طراحی انواع آثار گرافیکی زیبا و جذاب

– امکان شکل دادن به متون برای تولید انواع طرح‌های خلاقانه

– مناسب برای طراحی پوستر، جلد مجله، کتاب و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Serif Affinity Publisher.cover1  300x200 - دانلود Serif Affinity Publisher 1.9.2.1035 x64 - ساخت طرح گرافیکی برای نشر و چاپ

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار گرافیک,ویرایش عکس و تصویر,Serif Affinity Publisher,دانلود Serif Affinity Publisher,دانلود Serif Affinity Publisher با لینک مستقیم,دانلود Serif Affinity Publisher برای ویندوز 10,دانلود Serif Affinity Publisher جدید,دانلود آخرین ورژن Serif Affinity Publisher,دانلود برنامه Serif Affinity Publisher,دانلود نرم افزار Serif Affinity Publisher,دانلود نسخه جدید Serif Affinity Publisher

#دانلود #Serif #Affinity #Publisher #x64 #ساخت #طرح #گرافیکی #برای #نشر #چاپ

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply