دانلود Simple Sticky Notes 5.2.0 چسباندن یادآورها به دسکتاپ

دانلود Simple Sticky Notes 3.6.1 + Portable - چسباندن یادآورها به دسکتاپ

 

دانلود Simple Sticky Notes

| نرم افزار چسباندن یادآورها به دسکتاپ |

 

Simple Sticky Notes 5.2.0 به شما این امکان را می دهد که یادداشت های روزانه تان را در قالب نوشته هایی کاغذی شکل، در رنگ های گوناگون بر روی دسکتاپ سیستم عامل ویندوز قرار دهید. با این کار، دیگر هیچ یک از کارهای خود را فراموش نخواهید کرد. در واقع این نرم افزار، یک ابزار یادداشت برداری بر روی میزکار ویندوز است که می تواند در کارهای روزانه تان را به شما یادآوری کنید. اگر شما نیز از دسته کاربرانی هستید که در طول روز ساعات بسیاری را پای کامپیوتر صرف می کنید، بهترین راه برای یادآوری کارهای مهم استفاده از یادداشت های چسبان در محیط کار یعنی دسکتاپ ویندوز است.

شما می توانید هریک از یادداشت های خود را در قالب یک تکه کاغذ گرافیکی شکل، در رنگ های مختلف بر روی دسکتاپ قرار دهید، همچنین امکان شخصی سازی رنگ، فونت، استایل و سایز هریک از یادداشت ها نیز وجود دارد. در ادامه شما همچنین می توانید برای هریک از یادداشت ها، یک آلارم مخصوص را از طریق فایل های MP3 فراخوانی کنید تا تحت هیچ شرایطی از امور خود عقب نمانید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه و جدیدترین ورژن نرم افزار Simple Sticky Notes را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Simple Sticky Notes :

– دارا بودن قابلیت درج متن در یادداشت های چسبان روی دسکتاپ

– امکان شخصی سازی رنگ یادداشت ها، فونت، سایز، شفافیت و …

– امکان پرینت گرفتن از یادداشت ها

– قابلیت قرار دادن در گوشه صفحه نمایش

– امکان تنظیم آلارم صوتی برای یادداشت ها

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار دسکتاپ,نرم افزار کاربردی,Simple Sticky Notes,دانلود Simple Sticky Notes,دانلود Simple Sticky Notes با لینک مستقیم,دانلود Simple Sticky Notes برای ویندوز 10,دانلود Simple Sticky Notes جدید,دانلود آخرین ورژن Simple Sticky Notes,دانلود برنامه Simple Sticky Notes,دانلود نرم افزار Simple Sticky Notes,دانلود نسخه جدید Simple Sticky Notes

#دانلود #Simple #Sticky #Notes #چسباندن #یادآورها #به #دسکتاپ

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply