دانلود Smashy Duo v5.3.1 – بازی آرکید دو قلوهای مبارز برای اندروید

بازی Smashy Duo توسط استودیو بازی سازی Big Frost Games در فروشگاه گوگل پلی به صورت رایگان منتشر شده است. این بازی در سبک آرکید می باشد. این بازی دارای مراحل مختلف می باشد که شما می توانید از کارکتر های مختلفی برای بازی کردن استفاده کنید. در این بازی شما کنترل دو قلو های مبارز را بر عهده می گیرید و باید تا آنجا که می توانید زامبی ها و دیگر موجودات خطرناک را از بین ببرید. بازی تا جایی ادامه پیدا می کند که یکی از دو قلو ها طعمه زامبی ها شود.

انجام بازی Smashy Duo بسیار ساده است و هر کسی می تواند آن را به راحتی یاد بگیرد و هیچ نیازی به راهنمای عملی نیست. ذر این بازی شما قادر هستید تنها با لمس کردن پشت سر هم صفحه نمایش زامبی ها و دشمن ها را از خود دور کنید. در طول بازی می توانید ۶۰ شخصیت مختلف و منحصر به فرد را انتخاب کنید که البته باید آنها را آزاد کنید. هر یک از این شخصیت ها ظاهر و قدرت های خاص خود را دارند. اجرا این بازی به اندروید ۴٫۱ و بالاتر نیاز دارید.

Smashy Duo v5.3.1 Apk+ Mod

بازی-Smashy-Duo-اندروید

info

An unique fast-paced arcade action game where you control 2 Heroes to hit as many monsters before one of them was knocked off from the stage. Featuring a simple tap control where anyone can easily pick up and play without going through complex tutorials. Over 100 Heroes to be unlocked where everyone has their own unique appearance and sound effect. 5 unique Power-Ups to enhance the excitement that lies in every single match that you play. Be warned that this could be one of the most addictive games of all time.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

آرکید,بازی اندروید,موبایل,بازی Smashy Duo,بازی ارکید برای اندروید,دانلود بازی برای اندروید,نسخه جدید بازی Smashy Duo,نسخه مود شذه بازی Smashy Duo

#دانلود #Smashy #Duo #v531 #بازی #آرکید #دو #قلوهای #مبارز #برای #اندروید

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply