دانلود Twobird 1.0.39 – مدیریت ایمیل، یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یادآوری امور شخصی

دانلود Twobird 1.0.39 - نرم افزار مدیریت ایمیل، یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یادآوری امور شخصی

 

دانلود Twobird

| نرم افزار مدیریت ایمیل، یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یادآوری امور شخصی |

 

Twobird 1.0.39 نرم افزاری مفید و رایگان است که با کمک آن، شما می‌توانید حساب ایمیل خود را به همراه یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یک یادآمور امور شخصی را در طول روز با آن به همراه داشته باشید. این اپلیکیشن، مجهز به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند است که در همان نگاه اول، شما می‌توانید با امکانات مختلف آن ارتباط برقرار کرده و به مدیریت امور روزانه خود بپردازید. در صورتی که حجم کاری شما بسته به موقعیت شغلی‌تان، منجر به فراموش کردن برخی امور مهم و اساسی می‌شود، با این برنامه می‌توانید کارهای خود را مدیریت کنید و هریک را در زمان درست آن به انجام برسانید.

این نرم افزار، یک ابزار جامع و قدرتمند برای مدیریت همه کارهای روزانه شماست؛ بدین ترتیب شما دیگر برای انجام هرکاری می‌توانید از این دستیار هوشمند استفاده کنید و با برنامه‌ریزی هرچه بهتر، کارها را به‌موقع و مفید انجام دهید. رابط گرافیکی این نرم افزار ساده است؛ از این روی حتی کاربران مبتدی هم برای کار با آن دچار مشکل نخواهند شد. تنها کافی‌ست که حساب ایمیل خود را در این برنامه وارد کنید تا از این پس، کلیه ایمیل‌های دریافتی از طریق همین برنامه برای شما قابل مدیریت و پاسخ دادن باشند. همچنین از دیگر امکانات کاربردی این نرم افزار می‌توان به ثبت و مدیریت یادداشت‌ها، برنامه‌ریزی امور و همچنین یادآوری رویدادهای مختلف اشاره کرد. هم اکنون می توانید نرم افزار Twobird را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Twobird :

– مجهز بودن به یک رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

– امکان دسترسی سریع و آسان به صندوق دریافت ایمیل

– امکان برنامه‌ریزی اقدامات روزانه طبق اولویت انجام

– امکان دسترسی آسان به یادداشت‌ها با قابلیت ثبت و مدیریت آن‌ها

– امکان برنامه‌ریزی امور و یادآوری اقدامات مهم روزانه

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Twobird.cover1  300x217 - دانلود Twobird 1.0.39 - نرم افزار مدیریت ایمیل، یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یادآوری امور شخصی Twobird.cover2  300x188 - دانلود Twobird 1.0.39 - نرم افزار مدیریت ایمیل، یادداشت‌ها، اقدامات روزانه و یادآوری امور شخصی

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

نرم افزار اداری,نرم افزار کاربردی,Twobird,دانلود Twobird,دانلود Twobird با لینک مستقیم,دانلود Twobird برای ویندوز 10,دانلود Twobird جدید,دانلود آخرین ورژن Twobird,دانلود برنامه Twobird,دانلود نرم افزار Twobird,دانلود نسخه جدید Twobird

#دانلود #Twobird #مدیریت #ایمیل #یادداشتها #اقدامات #روزانه #یادآوری #امور #شخصی

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply