دانلود VrayScatter 4.608 x64 – پلاگین ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد برای مایا

دانلود VrayScatter for Maya 4.608 x64 - پلاگین ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد برای مایا

 

دانلود VrayScatter for Maya

| پلاگین ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد برای مایا |

 

VrayScatter for Maya 4.608 x64 نام یک پلاگین فوق پیشرفته و قدرتمند برای مایا و موتور رندرینگ وی‌ری (VRay) است که می‌تواند شما را در امر ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد یاری کند. همانطور که می‌دانید، در انجام پروژه‌های سنگین در مایا و با رفتن تعداد مدل‌ها، سرعت رندر و سیستم به شدت افت می‌کند؛ به گونه‌ای که رندر کردن یک صحنه ممکن است تا ساعت‌ها زمان از زمان بگیرد. به عنوان یک راهکار عملی و کاربردی، پلاگین جدیدی برای مایا معرفی شده است که علاوه بر بالا بردن سرعت رندر، به شما امکانی می‌دهد تا بتوانید صحنه‌هایی پیچیده و شامل اشیای متعدد را با سرعت و بهینگی بسیار بیشتری رندر کنید.

با استفاده از این پلاگین، شما می‌توانید سرعت رندر صحنه‌های پیچیده و پر از جزئیات که حجم بالایی از اشیا دارند با موتور وی ری را تا حد قابل توجهی افزایش دهید. به عنوان مثال با این پلاگین، می‌توان ناحیه عظیمی از شهر و یا جنگل‌ها و درختان را با چند کلیک ساده رندر کنید. انجام این عمل با استفاده از پلاگین فوق بسیار سریع‌تر از قبل انجام خواهد گرفت و سرعت این عملیات، تا حد نیازی کاهش خواهد یافت. این برنامه با مدیریت بهینه‌ی استفاده از رم و دیگر منابع سیستم، به شما امکانی می‌دهد که بتوانید رندرهایی سریع و بی‌دردسر را تجربه کنید و به شکل مفید‌تری به مدیریت بحث زمان در رندرینگ بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار VrayScatter را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار VrayScatter for Maya :

– امکان بهینه کردن زمان رندر کردن صحنه‌های پیچیده و حاوی پر از اشیای مختلف

– کاهش مدت زمان انتظار برای اجرای عمل رندرینگ و بهینه‌سازی استفاده از منابع سیستم

– مناسب برای رندر کردن جلوه‌های شهری شامل صدها سازه عمرانی مختلف

– امکان تغییر رندم اشیاء (با تغییر در مقیاس، انداز و …)

– امکان پیش‌نمایش سریع محل اشیاء در صحنه

– سازگاری با نسخه‌های مختلف مایا (2018, 2019, 2020)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

VrayScatter for Maya.cover1  300x185 - دانلود VrayScatter for Maya 4.608 x64 - پلاگین ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد برای مایا VrayScatter for Maya.cover2  300x188 - دانلود VrayScatter for Maya 4.608 x64 - پلاگین ساخت صحنه‌هایی پیچیده شامل اشیای متعدد برای مایا

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

مهندسی,نرم افزار کاربردی,VrayScatter,دانلود VrayScatter,دانلود VrayScatter با لینک مستقیم,دانلود VrayScatter برای ویندوز 10,دانلود VrayScatter جدید,دانلود آخرین ورژن VrayScatter,دانلود برنامه VrayScatter,دانلود نرم افزار VrayScatter,دانلود نسخه جدید VrayScatter

#دانلود #VrayScatter #x64 #پلاگین #ساخت #صحنههایی #پیچیده #شامل #اشیای #متعدد #برای #مایا

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply