دانلود ادوبی فتوشاپ Adobe Photoshop 2021 v22.5.1.441 x64

به روز رسانی :

1400/06/27 نسخه Adobe Photoshop 2021 v22.5.1.441 اضافه شد.

فتوشاپ Adobe Photoshop

نرم افزاری برای پردازش گرافیک شطرنجی است . این نرم افزار تعداد زیادی از فرمت های گرافیکی را پشتیبانی می کند همچنین فتوشاپ به شما اجازه می دهد تا برای ایجاد تصاویر و ویرایش از آن استفاده کنید . برای نحوه کار با تصاویر واقعی ، رنگ های تصاویر اسکن شده ، رتوش ،تصحیح رنگ ، تحول نمودار ،تفکیک رنگ و … را به راحتی انجام خواهد داد تمام روش های گفته شده در بیت مپ در فتوشاپ Photoshop موجود می باشد . با توجه به وسعت نرم افزار Adobe Photoshop میتوان از سرعت و بهره وری بالا آن استفاده کرد و نسخه 64 بیتی آن سرعت چندین برابر را برای کاربران به ارمغان آورده است . در این نسخه از نرم افزار فتوشاپ Photoshop تمام ابزارهای لازم برای اصلاح ، ویرایش ، آماده سازی تصاویر جهت چاپ با کیفیت بالا موجود است . در این نسخه از فتوشاپ می توانید فایل های خود را بر روی چند کامپیوتر انتشار و مدیریت کنید و تمامی تنظیمات خود را بر روی تکنولوژی ابری شرکت ادوبی پیاده سازی نمایید . استفاده از هوش جدید مدرن ترین فناوری برای افزایش واضح تر شدن تصویر می باشد .

این تجزیه و تحلیل تصویر به شما اجازه می دهد برای به حداکثر رساندن وضوح و کاهش نویز در تصویر استفاده کنید. افزایش نمونه برداری هوشمند در این نرم افزار باعث افزایش وضوح تصویر برای استفاده در چاپ و یا استفاده از  تصاویر به اندازه مختلف برای چاپ در اندازه های متفاوت است، این نمونه برداری به شما اجازه می دهد تا وضوح تصویر را برای چاپ بدون بهم ریختگی پیکسل انجام دهید. دوربین جدید 8 برای پشتیبانی از لایه ها استفاده میشود. دوربین اولیه 8 به عنوان یک فیلتر برای لایه ها و فایل ها در فتوشاپ و سپس ارتقا لایه و فایل های شما در خود نرم افزار در نظر گرفته شده است. یکی دیگر از ویژگی های جدید بهینه سازی امکانات سه بعدی است که در این سری از محصولات ادوب فتوشاپ در داخل نرم افزار در آن گنجانده شده است . در فتوشاپ می توانید شعاع گوشه های مستطیل را تغییر دهید و به طور دلخواه تنظیم کنید . این ویژگی بیشتر در زمینه طراحی صفحات وب استفاده می شود . امکان استفاده از خطوط و اشکال مختلف در این نرم افزار باعث می شود تا همزمان فقط با درگ کردن موس در حالت فیلتر از آن ها استفاده کنید .

نقاشی اشیا سه بعدی و استفاده از بافت ها برای ایجاد نقشه های تا 100 برابر سریعتر میتواند تصاویر سه بعدی خیره کننده ای ایجاد کند. سبک فونت در این نرم افزار باعث می شود شما دیگر طراحی فونت را کنار گذاشته و با توجه به جمع آوری فونت ها در نرم افزار از آن ها استفاده کنید. هنگام ایجاد یک کد طراحی وب سایت به صورت دستی شما می توانید عناصری مانند گوشه های گرد و یا رنگ مربوط به متن اصلی را ایجاد کنید این نسخه از نرم افزار Photoshop CC می تواند کد css برای عناصر طراحی خاص را به عنوان یک خروجی به کاربر بدهد . امکانات جدید دیگر فتوشاپ اضافه شدن پنل سه بعدی به خود نرم افزار است که باعث آسودگی در انجام ویرایش عکس و طراحی آن می شود . شما می توانید به طور مستقیم از فایل های CSS , HTML ,SVG استفاده کنید . دانلود فتوشاپ ( آخرین نسخه ) بدون نیاز به فعال سازی از دانلود فارسی .

دانلود فتوشاپ 2020

  • Adobe Photoshop ویژگی های فتوشاپ

  • Frame Tool for easy masking
  • Content-Aware Fill reimagined
  • New multiple undo mode
  • Usability improvements
  • Transform proportionally by default
  • Prevent accidental panel moves with Lock Workspace
  • Live blend mode preview
  • Symmetry mode
  • Color Wheel to choose colors
  • Improved in-app learning
  • Preference to increase UI size
  • Support for South East Asian scripts
  • Modernized compositing engine
لینک دانلود

نرم افزار,نرم افزار گرافیک,ویرایشگر تصویر,آپدیت Adobe Photoshop CC,دانلود Adobe Photoshop CC,دانلود فتوشاپ,راهنمای Adobe Photoshop CC,رفع مشکل Adobe Photoshop CC,فتوشاپ,کرک Adobe Photoshop CC

#دانلود #ادوبی #فتوشاپ #Adobe #Photoshop #v2251441 #x64

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply