دانلود بازی روبلاکس ROBLOX v2.494.341 برای اندروید و iOS

به روز رسانی :

1400/06/29 نسخه v2.494.341 اضافه شد.

ROBLOX

یک بازی جذاب و متفاوت از سری بازی های ماجراجویی و اکشن! بازی ROBLOX از جمله بازی های ماجراجویی چندجانبه است که شما میتوانید به عنوان یک فوتبالیست به بازی های فوتبال بپردازید یا به عنوان یک کاراگاه به حل معماهای مرموز و چالش برانگیز مشغول شوید. هر شغلی را که دوست دارید انتخاب کنید و آن را دنبال کنید، حتی میتوانید به عنوان یک فضانورد خود را آماده کرده و برای سفر به فضا برنامه ریزی کنید. شغل هایی که دوست داشتید در دنیای واقعی انجام دهید ولی به هر دلیلی نتوانسته اید آن ها را دنبال کنید در این بازی انجام دهید و از آن لذت ببرید. راننده تاکسی باشید و از مسافر کشی در خیابان های شهر لذت ببرید!

بازی ROBLOX

یک بازی متفاوت است که با بیش از 50 میلیون دانلود در گوگل پلی آمار خیره کننده ای داشته است. در این بازی شما میتوانید با بازیکنان دیگر به صورت آنلاین گفت و گو کرده و با آنها به بازی و صحبت بپردازید.

سایر توضیحات : دنیای مجازی خود را بسازید و شخصیت بازی خود را ارتقا دهید و از بازی کردن با دیگر بازیکنان لذت ببرید. دنیای مجازی خود را با دیگر بازیکنان به اشتراک بگذارید و جهان خیالی آن ها را نیز مشاهده کنید. بازی ROBLOX توسط کمپانی بازی سازی ROBLOX Corporation برای طرفداران بازی های ماجراجویی و داستانی طراحی شده و از طریق مارکت گوگل پلی برای استفاده کاربران در سراسر دنیا به صورت رایگان منتشر شده است.

ویژگی های بازی ROBLOX :

 – امکان گفت و گو و صحبت با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین

 – گیم پلی بسیار جذاب و دوست داشتنی

 – وجود هزاران بازی متنوع

 – امکان ماجراجویی درون بازی

لینک دانلود

اندروید,بازی اندروید,ROBLOX,بازی,بازی ROBLOX,بازی آی او اسROBLOX,بازی آیفون,بازی اندروید ROBLOX,بازی تبلت,بازی تبلتROBLOX,بازی گوشی,دانلود بازی آی او اسROBLOX,دانلود بازی اندروید ROBLOX

#دانلود #بازی #روبلاکس #ROBLOX #v2494341 #برای #اندروید #iOS

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply