دانلود بازی Dice Legacy برای کامپیوتر

بازی Dice Legacy در سبک تلاش برای بقا عرضه شده است و باید همراه با مکانیسم تاس، قلمرو خود را ساخته و شهرهای خود را بنا کنید. همین تاس‌ها سرنوشت شما را تعیین می‌کنند و هیچ چیز خاصی در پس زمینه رخ نخواهد داد. سرزمین‌های ناشناخته را کشف کرده و از سوژه‌هایی که در داستان بازی خودشان را نشان می‌دهند، کمک بگیرید. در این بازی می‌توانید منابع بیشتری را جمع‌آوری کرده و مرزهای قلمرو خود را گسترش دهید. به تاس‌هایی که می‌اندازید، اعتماد داشته باشید و کاوش را در جهان بازی ادامه دهید. باید استراتژی مناسب سبک خود را انتخاب کرده و سعی کنید که عملکرد بهتری را در معماهای بازی از خودتان نشان دهید.

Dice Legacy PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Dice-Legacy

در این بازی، اشراری در گوشه و کنار قلمرو شما کمین کرده‌اند و به دنبال پیدا کردن یک شانس دوباره برای ضربه زدن به شما هستند. باید با تامین غذا، سبزیجات و گیاهان دارویی به پیش رفته و افراد سرزمین را شاد و سالم نگه دارید. نباید اجازه دهید که آن‌ها از گرسنگی مرده، مریض شده یا در نبردها مجروح شوند. هر کدام از این اتفاقات می‌تواند سرزمین شما را در معرض خطر بزرگی قرار دهید. سرمای سوزان زمستانی گاهی در سرزمین شما اتفاق می‌افتد و باید پشتیبانی خوبی از افراد سرزمین خود داشته باشید.

سبک بازی خود را با دنیایی از اتفاقاتی که تکرار می‌شوند، برقرار کرده و منتظر بمانید تا بالاخره شانس در تاس‌ها به شما رو کرده و بتوانید بهتر از گذشته در بازی پیش روی کنید. می‌توانید منابع بیشتری جمع‌اوری کرده و با تدوین یک استراتژی جدید سازه‌های جدیدی را افراد سرزمین خود ایجاد کنید. بازی Dice Legacy نیاز به سیاست‌های جدیدی در آینده خواهید داشت و هرکدام از آن‌ها می‌توانند اطمینان بیشتری به پیروزی شما بدهند.

info

In this roguelike survival city builder, you lead your realm by rolling the dice – literally, because the dice rolls determining your fate aren’t happening in the background but are one of the main gameplay elements of Dice Legacy. Discover uncharted lands and guide your loyal subjects.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i3-2120 / AMD Athlon 3000G

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GTX 660 2GB / AMD HD 7750 1GB

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 64bit

Processor: Intel Core i5-8600K / AMD Ryzen 1300X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 580 8GB

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,تلاش برای بقا,دانلود بازی Dice Legacy,دانلود بازی شهرسازی برای pc,دانلود رایگان بازی سبک survival,دانلود کرک سالم بازی Dice Legacy,نقد بازی Dice Legacy

#دانلود #بازی #Dice #Legacy #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply