دانلود بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights برای کامپیوتر

بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights در مناطق دورافتاده‌ای جریان دارد. یک بارندگی غیرمنتظره سبب می‌شود که همه موجودات زنده به هیولاهای دیوانه‌واری تبدیل شده و مانند ارواح در سرزمین پرسه بزنند. حال با یک مصیبت فراتر از انتظاری روبرو هستیم که سبب ویران شدن پادشاهی انسان‌ها شده و باران ملعونی همه چیز را تغییر داده است. در بقایای این سرزمین ویران شده، زن جوانی به نام لیلی هم وجود دارد که در عمق کلیسا از خواب بیدار شده و چالش جدیدی را شروع می‌کند. رمز و رازهای بسیاری در این پادشاهی جریان دارد و قرار است که سفری به گستردگی Land’s End داشته باشیم. غاز زیرزمینی بزرگی را می‌بینیم که آلوده شده و قلعه بزرگی هم در آن وجود دارد.

ENDER LILIES: Quietus of the Knights PC-CODEX

دانلود-بازی-ENDER-LILIES-Quietus-of-the-Knights

در بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights باس فایت‌های جذابی داریم که کمترین شانس را برای زنده ماندن به شما خواهند داد. شما باید دشمنان قدرتمندی را در بازی شکست داده و آن‌ها را از یک نفرت بی پایان نجات دهید. شما باید به سراع متحدین خود رفته و از آن‌ها برای پیشروی بهتر در بازی استفاده کنید. چالش‌های پیش روی خود را انجام داده و با این حقیقت روبرو شوید که تنها با شوالیه‌های قدرتمند خود می‌توانید بر این دشمنان قدرتمند پیروز شوید.

در بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights گروهی از شخصیت‌ها را هم خواهیم داشت که شا وظیفه رهبری آن‌ها را برعهده خواهید داشت. شما باید به سراغ اسرار بازی رفته و با حمله یا فرار، چالش‌های بازی را جلو ببرید. می‌توانید از مناظر و انیمیشن‌های خارق العاده بازی لذت برده و وارد دنیایی با سبک فانتزی و تاریک بروید که به زیبایی طراحی شده‌اند. موسیقی هم در بازی نقش مهمی دارد و توانسته است که دنیای بارانی و خشن آن را به خوبی به ذهن مخاطبین هدایت کند.

info

Long ago, in the distant reaches of Land’s End, an unforeseen rainfall transformed all living things into frenzied undead monstrosities known as the Blighted. Faced with a calamity far beyond their understanding, the kingdom fell into ruin with no end to the accursed rain in sight.

Meanwhile in the remnants of this devastated land, a young woman named Lily awakens in the depths of a church

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 SP1 64 bit

Processor: Dual Core @ 2.00Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1GB of video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64 bit

Processor: Quad Core @ 2.50Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2GB of video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای درون پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,نقش آفرینی,دانلود ENDER LILIES Quietus of the Knights,دانلود بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights,دانلود بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights برای کامپیوتر,دانلود بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights لینک نیم بها,دانلود بازی کامپیوتر ENDER LILIES Quietus of the Knights,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود بازی نقش آفرینی برای کامپیوتر,دانلود رایگان بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights,دانلود مستقیم بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights,نقد بازی ENDER LILIES Quietus of the Knights

#دانلود #بازی #ENDER #LILIES #Quietus #Knights #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply