دانلود بازی Flynn Son of Crimson v1.01b برای کامپیوتر

بازی Flynn Son of Crimson جزیره آرام و زیبایی را به نمایش می‌گذارد که دوباره توسط روزانتیکا به تصرف در آمده و در نا امنی تمام دنبال می‌شود. شما باید با کمک دوست خود، شروع به نبرد با رزانتیکا کرده و موجودات خطرناک را به آرامی از جزیره بیرون کنید. شما می‌توانید جزیره را دوباره تصرف کرده و از گسترش قدرت وی جلوگیری کنید. این بازی در سبک اکشن و پلتفرمر عرضه شده سات و گرافیک آن هم توسط سازندگان ساخته و پرداخته شده است. بازی در یک جهان دو بعدی جریان دارد و به دنیایی سفر خواهید کرد که درگیری فلین همراه با دوست صمیمی‌اش دکس در برابر رزانتیکا جریان دارد.

Flynn: Son of Crimson v1.01b PC-GOG

دانلود-بازی-Flynn-Son-of-Crimson

شما در مواقع ضروری باید از کمک دکس استفاده کرده و با فراخوانی وی، در برابر رزانتیکا مقاومت نید. می‌توانید در بین انبوهی از دشمنان خود حرکت کرده و بهترین عملکرد خود را نشان دهید. پیوند دوستی بین فلین و دکس برقرار شده است و می‌توانید در برابر تهدیدات بالقوه از خودتان مقاومت نشان دهید. فلین و دکس همیشه حمله کننده خواهند بود و این مهارت شما در گیم‌پلی و سرعت و تمرکزتان خواهد بود که می‌تواند در برابر تهدیدات، نجات‌تان دهد. بازی با المان‌های کاوش در جهانی بزرگ ادامه پیدا می‌کند و اسرار باستانی، در این جهان به‌صورت کامل دیده می‌شود. راه رسیدن به پیروزی شما، کشف مسیرهای جدید است.

بازی دارای یک دنیای تاریک و مملو از نفرت بوده و باید سعی در نفوذ و نجات زیبایی‌های دنیا از دست رزانتیکا باشید. بازی باس فایت‌های خاصی هم در خلال مراحل به شما معرفی کرده و در بازی Flynn Son of Crimson می‌توانید از سلاح‌های اسرار آمیز خود برای مقابله در برابر آن‌ها استفاده کنید.

info

Help Flynn and his mythical companion Dex save Rosantica before the evil from The Scourge claims his home. In Flynn: Son of Crimson, you’ll go on a journey of discovery and conflict as you learn to master the power of Crimson Energy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 8

Processor: Intel Core 2 Duo E6550 or AMD Athlon 64 X2 6400+

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT, 1 GB or AMD Radeon HD 6570, 1 GB

Storage: 1 GB available space

رمز فایل: www.downloadha.com

ایندی,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,دانلود Flynn Son of Crimson,دانلود Flynn Son of Crimson برای کامپیوتر,دانلود بازی Flynn Son of Crimson,دانلود بازی Flynn Son of Crimson برای کامپیوتر,دانلود بازی Flynn Son of Crimson کرک شده

#دانلود #بازی #Flynn #Son #Crimson #v101b #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply