دانلود بازی HunterX برای کامپیوتر

بار دیگر در بازی HunterX دنیایی بزرگ و ارگانیک پیش روی شما قرار دارد و کاوش و بررسی محیط، مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهید. هم تیمی‌های شما در دنیایی از معماها غرق شده‌اند و شیاطین وحشتناک هم اجازه نمی‌دهند که بیش از این پیشروی کنید. سبک مبارزه شخصی خود را انتخاب کرده و با ترکیب، جا خالی دادن و نگهبانی، باید به اهداف خود در بازی برسید. سیستم رشد کاراکتر شما بر پایه چندین پارامتر بوده و از طریق یک تابلوی مهارت هم می‌توانید به کاراکتر کمک کند تا به روش دلخواه شما رشد پیدا کند. ویژگی‌های منحصربه‌فرد حریف خود را دریافته و تلاش کنید که بر شیاطین و باس‌ها چیره شوید.

HunterX PC-DOGE

دانلود-بازی-HunterX

بیش از ۱۷۰ نوع آیتم برای جمع‌آوری در بازی وجود دارد و از جمله آن‌ها می‌توانیم به انواع سلاح‌ها، جادوهای غیبی و گزینه‌های بیشتر اشاره کنیم. دختری به ظاهر یک نوجوان معمولی است، برای شکار شیاطین دیگر راهی جهان بزرگی می‌شود. او هنگام تعقیب طعمه خود با شکاف بزرگی روبه رو می‌شود که او را به دنیای دیگری خواهد برد. ماجراجویی از همین نقطه هم برای سرنوشت وی آغاز می‌شود و باید بررسی کنید که چه عاملی می‌تواند در این تجربه اکشن و ماجراجویی شما را به سر منزل مقصود برساند. باید سبک مبارزه خود را به درستی انتخاب کرده و اکتشاف در دنیای بزرگ را فراموش نکنید.

info

“On the night of the deep purple moon, a girl who appears to be an ordinary teenager goes out for another devil hunt. While chasing her prey, she comes across a crack that leads to another world, and the adventure of her destiny begins.”

HunterX is an action-adventure game full of spirited battles. Use various styles of weapons and magic to experience your own fighting style and explore a great world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Core 2 Duo E4400

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1GB of video RAM

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 2GB of video RAM

DirectX: Version 12

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه DOGE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,نقش آفرینی,بازی HunterX,دانلود بازی HunterX,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود رایگان بازی HunterX 2022 برای pc,نقد و بررسی بازی HunterX

#دانلود #بازی #HunterX #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply