دانلود بازی Imagine Earth برای PC |‌ یاس دانلود

دانلود بازی Imagine Earth برای PC

 

دانلود بازی Imagine Earth برای کامپیوتر

| بازی کلونی‌سازی سیارات مشابه زمین |

| نسخه PLAZA |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/04/04: نسخه کم‌حجم Imagine Earth – v1.0 – FitGirl اضافه شد…

Imagine Earth بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ایندی، شبیه‌سازی و استراتژیک می باشد که در سال 2021 توسط .Serious Bros ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربارن عزیز آماده کرده‌ایم، یک عنوان جذاب و سرگرم‌کننده از نوع شبیه‌سازی است که شما در آن با یک استراتژی خاص و جذاب طرف هستید. وظیفه شما به عنوان یک مدیر کلونی‌سازی فضا این است که در نقاط مختلف کیهان به جستجو بپردازید و سیاراتی با شرایط مناسب برای حیات را شناسایی کنید و در آن‌ها شروع به ساخت و ساز کنید. با این کار می‌توانید یک کسب و کار بزرگ را شروع کنید و با کشف منابع و خرید و فروش آن‌ها، به ثروتی بالا دست پیدا کنید.

در این بازی، شما یک چالش بزرگ بین اهداف سودده و فراهم‌سازی شرایط بقا برای مردم طرف هستید. ده‌ها ماموریت جذاب و هیجان‌انگیز در بازی پیش روی شماست که باید با آن دست و پنجه نرم می‌کنید که از جمله آن‌ها می‌توان به فراهم‌سازی شرایط مناسب برای زندگی انسان‌ها، زیر نظر داشتن وضعیت گرما و دمای محیط، بررسی سطح و ارتفاع آب‌ها و … اشاره کرد. در سیاراتی که کشف می‌کنید، می‌توانید سازه‌های بزرگ را احداث کنید و شهرهایی بزرگ را برای رسیدن به اهداف خود بسازید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Imagine Earth را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Imagine Earth 1 300x169 - دانلود بازی Imagine Earth برای PC Imagine Earth 2 300x169 - دانلود بازی Imagine Earth برای PC

 

Imagine Earth 3 300x169 - دانلود بازی Imagine Earth برای PC Imagine Earth 4 300x169 - دانلود بازی Imagine Earth برای PC

 

تریلر بازی Imagine Earth :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 2 GHz or multiple cores with 1,5 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compliant graphics card with 1GB dedicated memory
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: Windows Vista and XP might work, but are not officially supported

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

بازی استراتژیک کامپیوتر,بازی شبیه سازی,دانلود بازی کامپیوتر,Imagine Earth,دانلود Imagine Earth,دانلود Imagine Earth برای کامپیوتر,دانلود بازی 2021,دانلود بازی Imagine Earth,دانلود بازی Imagine Earth برای pc,دانلود بازی Imagine Earth برای کامپیوتر,دانلود بازی استراتژیک,دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر,دانلود بازی استراتژیک کم حجم,دانلود بازی جدید,دانلود بازی کامپیوتر 2021,دانلود بازی کامپیوتر Imagine Earth

#دانلود #بازی #Imagine #Earth #برای #یاس #دانلود

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply