دانلود بازی Intravenous v1.0.30 برای کامپیوتر

همراه با بازی Intravenous می‌توانید داستان عجیبی را همراه با استیو رابینز تجربه کنید. او بعد از از دست دادن برادش به دلیل مواد مخدر، زندگی را رها کرده و به دنبال انتقام گیری است. در اعماق دنیای جنایت، اتفاقات عجیبی در حال روی دادن است و استیو باید خودش را برای آن‌ها آماده کند. او باید اسلحه کشیده و به دنبال پوشیدن زره خود باشد تا رویایی در چنین جهانی برایش تازگی نداشته باشد. بازی سبک گرافیکی و نورپردازی جالبی دارد و از گشت و گزار در چنین جهانی احساس خوبی خواهید داشت. می‌توانید تا دندان مسلح شده و به سراغ انتقام گیری از دشمنان خود بروید. گیم پلی بازی دارای المان‌های مخفی کاری سرگرم کننده است و می‌توانید با سلاح‌های متنوعی آن را تجربه کنید.

Intravenous v1.0.30 PC-GOG

دانلود-بازی-Intravenous

بازی Intravenous با دقت طراحی شده است تا بتوانید مخفی کاری را بدون وجود باگ انجام داده و سرعت خود را بالا ببرید. شما هوش مصنوعی دشمنانی را خواهید دید که به دنبال نابود کردن شما هستند و اگر بتوانند جسدی که شما آن را کشته‌اید، پیدا کنند، تقریبا کار شما تمام خواهد بود و می‌توانند سریع شما را پیدا کنند. سلاح‌های متنوع بسیار زیادی در بازی وجود دارد که هر کدام هندلینگ خاصی دارد و مطمئنا از بین آن‌ها می‌توانید گزینه‌های جالب‌تر را پیدا کنید. بازی سریع و چابک دنبال شده و می‌توانید سبک بازی خود را داشته باشید.

داستان شخص مرموزی روایت می‌شود که ادعای سرنوشت مشابهی با شما دارد و تصمیم می‌گیرد که بعد از به نتیجه رسیدن شکایتش توسط پلیس، خودش همه چیز را دنبال کند. بازی گرافیک منحصربه‌فردی را ارائه کرده است و می‌توانید جزئیات بالایی در حین گشت و گذار خود داشته باشید.

info

Teeth-clenching stealth, followed by hardcore gunplay for those not looking for a quiet way in. Intravenous will keep you at the edge of your seat regardless of how you play

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3

Processor: Athlon II X2 270 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256 MB VRAM, Intel HD 5500 Graphics or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1280×720 Normal settings, 60+ FPS

سیستم پیشنهادی:

OS: WIndows 7 and above

Processor: Ryzen 3 1200 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512 MB VRAM, RX 460/GTX 1050 or equivalent

DirectX: Version 9.0c

Storage: 654 MB available space

Additional Notes: 1920×1080 High settings, 144+ FPS

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی اکشن,بازی کامپیوتر,شوتر,دانلود Intravenous,دانلود Intravenous برای کامپیوتر,دانلود بازی Intravenous,دانلود بازی Intravenous برای کامپیوتر,دانلود بازی Intravenous لینک نیم بها,دانلود بازی شوتر برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود رایگان بازی Intravenous,دانلود مستقیم بازی Intravenous,نقد بازی Intravenous

#دانلود #بازی #Intravenous #v1030 #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply