دانلود بازی Land of War The Beginning برای کامپیوتر

بازی Land of War The Beginning را می‌توانیم یک تجربه شوتر اول شخص جذابی در جهانی بزرگ دانیم که به طور کامل به جنگ جهانی دوم در منطقه لهستان می‌پردازد که در ماه سپتامبر ۱۹۳۹ اتفاق افتاده بود. شما می‌توانید قسمت‌های ابتدایی این نبرد را در این بازی تجربه کرده و ببینید که لهستانی‌ها چه صحنه‌ای از نبرد را هنگام حمله آلمانی‌ها تجربه کرده بودند. سلاح‌های بیشتری اکنون در بازی وجود دارد و از طریق منو Addonds می‌توانید تجربه کنید. بازی را می‌توانید اولین تجربه در صنعت بازی بدانیم که به این برهه از جنگ پرداخته و روی جنگ جهانی دوم با کیفیت بالا تمرکز می‌کند.

Land of War – The Beginning PC-FLT

دانلود-بازی-Land-of-War-The-Beginning

در بازی Land of War The Beginning می‌توانید مراحل اولیه این نبرد را که هرگز در جنگ جهانی دوم به آن پرداخت نشده را تجربه کرده و خودتان در دل ماموریت‌ها قرار بگیرید. بازی از آثار مانند کال آو دیوتی ۱ و MOHAA الهام گرفته است و بنابراین به صورت نوستالژیکی آن را دوست خواهید داشت. بازی حال و هوای خوب بازی‌های دوران قدیم را برای شما تداعی کرده و می‌توانید به عنوان پیش درآمدی برای بازی‌های جنگی روز امروز تجربه کنید. یک استودیو مستقل این بازی را تدارک دیده است و می‌توانید به آن‌ها امید پیدا کنید که در آینده نیز بتوانند بازی‌های درخشان بیشتری را روانه بازار کنند.

در بازی Land of War The Beginning خواهید دید که گیم پلی می‌تواند وقایع را به تصویر کشیده و تمام زوایای جنگ جهانی دوم را در اختیار شما قرار دهد. بازی در سال ۱۹۳۹ جریان داشته و بنابراین، سیستم سلاح‌ها ساده تر خواهد بود. بازی را می‌توانیم یک تجربه شوتر اول شخص در دل جنگ جهانی دوم بدانیم که تعصبانه سعی کرده است که به عناوین الهام گرفته شده خودش وفادار باقی ماند.

info

Land of War is the world’s first, first-person shooter game fully dedicated to the outbreak of WWII in Poland in September 1939. It portraits the opening episodes and battles fought by Poles during the German invasion.

Now with free additional DLC weapon – Degtyaryov PPD-30, available in the game through Addons menu.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 x64

Processor: i5

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX1050Ti

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 x64

Processor: i7

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1070

DirectX: Version 11

Storage: 25 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

اول شخص,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,شوتر,دانلود Land of War The Beginning,دانلود بازی Land of War The Beginning,دانلود بازی Land of War The Beginning برای کامپیوتر,دانلود بازی Land of War The Beginning کرک شده,دانلود بازی اکشن برای کامپیوتر,دانلود بازی کامپیوتر Land of War The Beginning,دانلود بازی کم حجم برای pc,دانلود رایگان بازی Land of War The Beginning,دانلود مستقیم بازی Land of War The Beginning,دانلود نسخه کرک شده بازی Land of War The Beginning,نقد بازی Land of War The Beginning

#دانلود #بازی #Land #War #Beginning #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply