دانلود بازی Mars Horizon Expanded Horizons برای کامپیوتر

در بازی Mars Horizon شما آژانس فضایی بزرگی را کنترل می‌کنید و قرار است که سفینه‌های مختلفی را تا فرود فضانوردان در مریخ هدایت کنید. آژانس شما می‌تواند تاریخچه‌ای از سفر فضایی شما باشد. گزینه‌های درست را باید انتخاب کرده و اولین کسی باشید که در ماه فرود می‌آید. چالش‌های بسیاری در بازی وجود دارد که می‌توانید نقش مدیریتی خود را در آن‌ها ایفا کنید. شما باید پایگاه خود را با آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و جایگاه‌های پرتاب موشک پر کرده و سعی کنید امکانات بیشتری را برای آموزش فضانوردان خود داشته باشید.

بازی Mars Horizon از ابزارهای متنوعی تشکیل شده است که امکان ترکیب آن‌ها برای ساخت یک پایگاه بهتر و منحصربه‌فرد را فراهم می‌کند. بازی ماموریت‌هایی برای شما به‌همراه دارد که هرکدام چالش‌ها و معماهایی دارند. کنترل پیشرفت علمی و پشتیبانی عمومی از فضانوردان برعهده شما قرار داده شده است و می‌توانید از درخت فناوری استفاده کنید. بازی ویژگی‌هایی هم برای یک رقابت با بازیکنان دیگر در نظر گرفته است که می‌توانید تجربه کنید. مسئولیت هرکدام از سفرها به فضا برعهده شما است و می‌توانید موفقیت خود را در تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار کنید.

Mars Horizon Expanded Horizons PC-CODEX

آپدیت جدید Expanded Horizons اضافه شد

دانلود-بازی-Mars-Horizon

بازی Mars Horizon مدیریت تمام جنبه‌های سفر در مریخ را به شما واگذار کره است و باید یک سفینه‌ی مناسب ساخته و آن را طراحی کنید. خدمه‌ی مجرب را استخدام کرده و تصمیمات استراتژیک را برعهده داشته باشید. بازی ماموریت‌های بسیاری برای شما دارد و می‌توانید با دپارتمان‌های مختلف همکاری داشته باشید. بازی مزایای بسیار حساسی دارد که کدام برای کسب امتیاز بیشتر و پیشی گرفتن از رقبا کارساز خواهد بود. می‌توانید از فضا برای ارسال محموله‌های خود استفاده کرده و از منابع خود برای کنترل بهتر فضاپیماها استفاده کنید. بازی از فضایی تشکیل شده است که چندان بخشنده نیست و می‌تواند نابودگر شما باشد. بازی گرافیک ساده‌ای دارد و موسیقی هم همراه با شما و ماموریت‌های اکشن خواهد بود.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Mars Horizon-CODEX فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۳گیگابایت به ۶۲۱مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۸گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.

info

In Mars Horizon, you take control of a major space agency, leading it from the dawn of the space age through to landing astronauts on Mars. Guide your agency through the space race and write your alternate history of space travel – any of the agencies can be the first to land on The Moon if you make the right choices. Manage the numerous challenges faced then and now:

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 / 8 / 10

Processor: 2.0GHz Dual Core Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GT 740 (2048 MB) / Radeon HD 5770 (1024 MB) or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) محتوای درون پوشه CODEX را در محل نصب بازی خود کپی و جایگزین کنید تا بازی کرک شود.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره —-

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,بازی AAA,پیش نمایش بازی Mars Horizon,دانلود بازی Mars Horizon,دانلود بازی Mars Horizon نسخه CODEX,دانلود رایگان بازی Mars Horizon,دانلود سرور ایران بازی Mars Horizon,دانلود کرک سالم بازی Mars Horizon,نقد بازی Mars Horizon

#دانلود #بازی #Mars #Horizon #Expanded #Horizons #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply