دانلود بازی Nebuchadnezzar v1.2.0 – PLAZA برای کامپیوتر

به روز رسانی :

1400/06/29 نسخه Nebuchadnezzar v1.2.0 – PLAZA اضافه شد .

Nebuchadnezzar

نبوکدنصر یک بازی کلاسیک شهر ساز ایزومتریک است که بازیکنان را به تجربه تاریخ و فرهنگ مرموز بین النهرین باستان دعوت می کند. در این کارزار ، بازیکنان باید بر شهرهای تاریخی تأثیرگذار پر از بناهای با شکوه حکمرانی کنند. در حالی که نظارت بر تولید محصولات مختلف کشاورزی و کالاهای مختلف برای جمعیت خود را بر عهده دارید ، شهر خود را بسازید. حل مشکلات ، جلوگیری از کاهش جمعیت ، تجارت با دیگر شهرها ، رسیدگی به روابط خارجی ، رسیدگی به طبقات مختلف جمعیت و انواع کارمندان در صنایع و خدمات مختلف و بسیاری دیگر. گیم پلی Nebuchadnezzar را انواع بازیکنان می توانند تجربه کنند : از مبتدیان تا استراتژیست های باتجربه. کارزار اصلی Nebuchadnezzar شامل بیش از ده مأموریت تاریخی استعمار در سرزمین های باستان برای فتح بابل توسط ایرانیان در قرن 6 قبل از میلاد است. هر مأموریت یک دوره زمانی متفاوت را در تاریخ بین النهرین باستان احضار می کند و تجربه تاریخی جامعی را ارائه می دهد. بازیکنان باید وظایف مهم برای زمان و مکان خاص هر مأموریت ، از جمله ساخت بناهای تاریخی را انجام دهند. در طول این مبارزات بازیکنان نه تنها بناهای باستانی پیچیده را می سازند ، بلکه آنها را نیز طراحی می کنند.

 بازی Nebuchadnezzar

دارای یک ویرایشگر بنای یادبود در بازی است که به بازیکنان امکان کنترل کامل ساختمان های خود را می دهد. از طراحی ساختاری گرفته تا طرح رنگی تا جزئیات نهایی : این در دست پخش کننده است. آیا تاریخ را بازسازی می کنید یا تاریخ می سازید؟ این به شما بستگی دارد . نبوکدنصر با در نظر گرفتن حالت ها و بومی سازی ایجاد شده است. با پشتیبانی کامل از حالت های مختلف از ساختمان های جدید ، کالاهای جدید ، زنجیره های تولید و حتی نقشه ها ، ماموریت ها و کمپین های جدید ، تجربه خود را گسترش دهید. تقریباً کاملاً قابل اصلاح شده است. بومی سازی حالت ها نیز مشکلی ایجاد نمی کند. شما می توانید به چندین زبان حالت ایجاد کنید و یا زبانها را به زبانهای موجود اضافه کنید. این در مورد بازی پایه نیز صدق می کند.

لینک دانلود

بازی,بازی استراتژیک کامپیوتر,بازی کامپیوتر,شبیه ساز,crack Nebuchadnezzar,download Nebuchadnezzar,free download Nebuchadnezzar,free Nebuchadnezzar,Nebuchadnezzar crack,Nebuchadnezzar direct link,Nebuchadnezzar download,Nebuchadnezzar free,Nebuchadnezzar free download,Nebuchadnezzar دانلود,Nebuchadnezzar کرک,بازی Nebuchadnezzar,بازی کامپیوتر Nebuchadnezzar,دانلود Nebuchadnezzar,کرک Nebuchadnezzar

#دانلود #بازی #Nebuchadnezzar #v120 #PLAZA #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply