دانلود بازی Real Car Parking 2 0.17 برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 0.17 - شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا |

 

Fury Survivor: Pixel Z 1.065 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی TOJGAMES است. اگر شما هم از علاقه‌مندان به تجربه شبیه‌سازی اتومبیل‌رانی هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود برایتان یک عنوان جدید را آماده کرده‌ایم که به شما امکانی می‌دهد که بتوانید رانندگی اتومبیل و وسایل نقلیه دلخواه خود را از دیدگاهی واقع‌گرایانه تجربه کنید. اگر فکر می‌کنید که در بین دیگر رقبا، بهترین راننده هستید، دست از تعلل بردارید و از تجربه این بازی نهایت لذت را ببرید. این بازی دارای یک گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد و گرافیک نسل جدید 3 بعدی است که شما می‌توانید از تجربه آن لذت ببرید و ساعات خوشی را سپری کنید.

در این بازی شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از بین شمار متعددی از وسایل نقلیه مختلف انتخاب کرده و نمای دلخواه خود برای مشاهده پیش روی را تعیین کنید. امکان تجربه چالش اتومبیل‌رانی، پارک کردن خودروها در نقاط تعیین شده، صداپردازی و گرافیک واقع‌گرایانه، جزئیات باورنکردنی و جذاب از خودروها و امکانات گسترده در حوزه سفارشی کردن اتومبیل‌ها از دیگر خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 :

– دارا بودن گرافیک نسل جدید 3 بعدی

– امکان پارک کردن خودروها با سنسور پیشرفته

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه صوتی و تصویری

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه نمای داخلی خودروها

– امکان سفارشی کردن خودروها

– امکان تجربه هیجان بسیار در بازدید از مناطق واقع‌گرایانه در شهر

– امکان آشنایی با علائم راهنمایی و رانندگی

– امکان تجربه چالش اتومبیل‌رانی، پارک خودرو و دریفت

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Car Parking 2 1 150x87 - دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 0.17 - شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Real Car Parking 2 2 150x87 - دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 0.17 - شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Real Car Parking 2 3 150x87 - دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 0.17 - شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا Real Car Parking 2 4 150x87 - دانلود بازی Real Car Parking 2 : Car Driving Simulator 2021 0.17 - شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی برای اندروید + دیتا

 

پاسخگوی مشکلات شما

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری کامپیوتر و موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید:

شماره تماس از سراسر کشور —- (بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)
(در صورت اشکال در شماره 909 اینجا کلیک کنید)

تبليغات

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “یاس دانلود” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید.
در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

اندروید,دانلود بازی اندروید,Real Car Parking 2,دانلود Real Car Parking 2,دانلود Real Car Parking 2 برای اندروید,دانلود بازی Real Car Parking 2 برای اندروید,دانلود بازی اندروید 2021,دانلود بازی اندروید Real Car Parking 2

#دانلود #بازی #Real #Car #Parking #برای #اندروید #دیتا #نسخه #بی #نهایت

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply