دانلود بازی SkateBIRD برای کامپیوتر

بازی SkateBIRD شما را در نقش پرنده‌ای قرار می‌دهد که باید در پارک‌های مقوایی به اسکیت سواری پرداخته و ماموریت‌های تعیین شده را دنبال کنید. گویا دوست‌تان با شما قطع رابطه کره است و باید خودتان به تنهایی بازی کنید. همه این اتفاقات، سبب شده است که پرنده کوچک ما، همه وظایفش را خودش انجام داده و با قدرت بالا، به اسکیت سواری در محیط بپردازد. شما با همین مهارت‌ها، می‌توانید دوستان بیشتری پیدا کرده و پرندگان بیشتری را به سمت خود جلب کنید. مهم‌تر از همه، پرندگان اسکیت سواری را جذب خواهید کرد که شما را به مسابقات مختلف خواهند برد و می‌توانید پارک‌های بیشتری را فتح کنید.

SkateBIRD PC-CODEX

دانلود-بازی-SkateBIRD

شما برای هر شاهین، یک طعمه هستید و باید با حرکت سریع و چابک، از دست آن‌ها فرار کنید. کاستوم‌های متعددی هم در بازی وجود دارد که اهمیت گذر از مراحل و کسب امتیازات بیشتری را برای شما بالا می‌برد تا در نهایت، امتیازات بالایی را کسب کرده و بتوانید پیروزمندانه از این کاستوم و ارتقاهای مختلف استفاده کنید. مراحل مخفی جالبی هم در بازی وجود دارد که سازندگان شما را راهنمای نمی‌کنند و باید از شم جستجوگر خود برای یافتن آن‌ها استفاده کنید. موسیقی متن بازی هم عالی است و به شما کمک می‌کند که هیجان لازم را برای انجام حرکات آکروباتیک با اسکیت خود داشته باشید.

یک پرنده اسکیت سوار، تمان آن‌چیزی که بازی برای‌تان به همراه آورده است و می‌تواند یک تجربه سرگرم کننده روزانه برای شما باشد. فضای فان و جذاب بازی و طراحی کاراکتر این پرنده، همه المان‌های لازم برای سرگرم کردن هر بازیکنی را دارد و می‌توانید به تجربه بازی SkateBIRD بنشینید.

info

Grind on bendy straws, kickflip over staplers, and carve killer lines through cardboard and sticky tape parks. Above all else, skate birds try their best!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: Intel 3rd generation Core (ie. Core i7-3770) (or equivalent)

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD 4000

DirectX: Version 10

Storage: 3 GB available space

Sound Card: Integrated

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی کامپیوتر,جهان آزاد,دانلود SkateBIRD,دانلود SkateBIRD برای کامپیوتر,دانلود SkateBIRD نسخه کرک شده,دانلود بازی SkateBIRD,دانلود بازی SkateBIRD برای کامپیوتر

#دانلود #بازی #SkateBIRD #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply