دانلود بازی Table of Tales The Crooked Crown برای کامپیوتر

بازی Table of Tales The Crooked Crown یک ماجراجویی تمام عیار است که گویا تمام آثار Board Game را در یک فضای دیجیتالی زنده می‌کند. باید پشت میز جادویی نشسته و با هدایت فرمانده، گروهی از نیروهای خود را جلو ببرید. شما رهبر این گروه هستید و می‌توانید از قدرت‌های جادویی خود هم استفاده کنید. باید در واقعیت مجازی غوطه‌ور شده و بتوانید با انتخاب‌های صحیح خود، در این ماجراجویی بزرگ پیش بروید. بازی از یک کمپین تمام عیار تشکیل شده و برحسب روایت جلو می‌رود. می‌توانید از پرنده مکانیکی خود هم استفاده کرده و اطلاعات بیشتری از رقبای خود کسب کنید.

Table of Tales: The Crooked Crown PC-DOGE

دانلود-بازی-Table-of-Tales-The-Crooked-Crown

بازی قابلیت تکرار بالایی دارد و انتخاب‌های شما در آن تاثیرگذار خواهند بود. بیش از ۲۴ نبرد جذاب در آن می‌بینیم که با تاس جلو رفته و جذابیت آن بسته به شانس بالای شما خواهد داشت. می‌توانید در دو راهی‌ها، انتخاب عالی خود را انجام داده و حتی در نبردهای تاکتیکی، بهترین نیروهای خود را با بررسی مهارت‌ها و دشمنان خود، انتخاب کنید. هر کدام از قهرمانان شما دارای مهارتی است و می‌توانید آن‌ها را ارتقا دهید. هر بار، احتمالا این مهارت‌ها تغییر پیدا کرده و تیم شما دگرگون خواهد شد. این بازی از آثار نوستالژی رومیزی الهام گرفته است و توسط تیم قدرتمندی توسعه پیدا کرده است.

این بازی در اصل برای VR ساخته شده بود و تفاوت‌هایی با گیم‌پلی اصلی خود خواهد داشت. شما تعامل با کاراکترها را یاد گرفته و می‌توانید با استفاده از تاس، بازی را جلو ببرید. می‌توانید با صفحه کلید و ماوس به‌جای تجربه VR همراه شده و همان جذابیت همیشگی را در بازی Table of Tales The Crooked Crown تجربه کنید.

info

Table of Tales: The Crooked Crown is a role playing adventure that brings tabletop gaming to life in virtual reality! Also includes a new non-VR mode for players without VR hardware. Join a band of scoundrels in this unique sea-faring tabletop RPG adventure!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-4590 / AMD FX 8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce® GTX 1050 Ti / Radeon™ RX 560 equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DOGE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

بازی استراتژیک,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,نقش آفرینی,دانلود Table of Tales,دانلود Table of Tales برای کامپیوتر,دانلود بازی Table of Tales,دانلود بازی Table of Tales برای کامپیوتر,دانلود بازی Table of Tales کرک شده

#دانلود #بازی #Table #Tales #Crooked #Crown #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply