دانلود بازی Virtual Surfing برای کامپیوتر

بازی Virtual Surfing یک شبیه‌ساز موج‌سواری تمام عیار است که با سیستم گرافیکی درخشانی ادامه پیدا می‌کند. موج‌های متوسط و بزرگ بسیاری را در اقیانوس و دریا مشاهده می‌کنیم که هر کدام چالش بزرگی برای شما خواهد بود. باید با قایق به منطقه اصلی بازی رفته و با کاوش هرچه بیشتر آن، از مناظر طبیعی لذت ببرید. موج‌ها را دقیقا در موقعیت‌شان فتح کرده و اجازه ندهید که شما را سرنگون کنند. یک دوربین اضافه، از هنرنمایی‌های شما در زمینه موج‌سواری فیلم‌برداری می‌کند و می‌توانید آن‌ها را ثبت کنید. بالای تخته موج‌سواری خود ثابت شده و اجازه سرنگون شدن را به خود ندهید.

Virtual Surfing PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Virtual-Surfing

چالش‌هایی مانند انجام مسابقات متنوع در بازی وجود دارد و باید ببینید که داورها از شما چه انتظاری دارند. باید در کجا از موج خارج شده و تا چه حدی در زیر موج دوام داشته باشید. از ترفندها و ترکیب‌های خاص استفاده کرده و بهترین موج‌سواری عمرتان را انجام دهید. برای مشاهده انواع زیبایی از مناظر مختلف روی آب، می‌توانید دوربین را به شیوه دلخواه خود تغییر دهید. شخصیت‌های مرد و زن متفاوتی در بازی وجود دارد که هرکدام قابل سفارشی‌سازی هم خواهند بود. می‌توانید تخته موج‌سواری خود را هم تغییر داده و عکس‌های جالبی از تجربه خود تهیه کنید.

بازی از المان‌های شبیه‌سازی استفاده کرده و بنابراین، بیش از آن که شاهد یک تجربه آرکید باشیم، باید روی مهارت‌های خود در موج‌سواری کار کرده و همه چیز را به‌صورت حرفه‌ای در بازی Virtual Surfing یاد بگیرید. سازندگان تنها روی گیم‌پلی بازی کار نکرده‌اند و گرافیک هم به‌شکل درخشانی می‌تواند نظر شما را جلب کند.

info

A super realistic surf simulation with stunning graphics. Very free camera options allow you to watch the beautiful breaking waves from inside and outside in every angle. Soak in waves, do aerials and much more.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7

Processor: 2.5 GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 2 GB VRAM OpenGL 3.3 compatible

Storage: 8000 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Dual Core 3.5 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R9 290 / NVIDIA Geforce GTX 780

Storage: 8000 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

ایندی,بازی اکشن,بازی کامپیوتر,بازی ماجرایی,بازی ورزشی,شبیه سازی,دانلود Virtual Surfing,دانلود Virtual Surfing برای کامپیوتر,دانلود بازی Virtual Surfing,دانلود بازی Virtual Surfing برای کامپیوتر,دانلود بازی Virtual Surfing کرک شده

#دانلود #بازی #Virtual #Surfing #برای #کامپیوتر

[ad_2]

[ad_1]

دانلود برنامه

Leave a Reply